کیلور ناواس به صورت قرضی به ناتینگهام فارست می‌پیوندد تا به دین هندرسون کمک کند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

با این حال، آینده طولانی مدت او پس از مصاحبه جنجالی او پس از ترک یونایتد همچنان نامشخص است. دروازه بان باشگاه را به وعده های شکست خورده متهم کرد و تصمیمات چهره های ارشد اولدترافورد را زیر سوال برد.

انتظار می رود که برنده لیگ قهرمانان اروپا برای دین هندرسون، قرضی منچستریونایتد رقابت کند.

ناواس در این فصل در پاریس دومین کمانچه را به جای جانلوئیجی دوناروما می نوازد و منتظر دقایق بیشتری در فارست خواهد بود.

مردان ده هاگ قرار است از برتری سه گل دفاع کنند زیرا به دنبال رسیدن به اولین فینال جام داخلی خود از سال 2017 هستند.

https://thepeoplesperson.com/2023/02/01/keylor-navas-joins-nottingham-forest-on-loan-to-provide-back-up-to-dean-henderson-259169/ منبع:

یونایتد عصر امروز در بازی برگشت نیمه نهایی جام کارابائو میزبان ناتینگهام فارست هندرسون است.

موقعیت شماره 1 در تیم اریک تن هاگ مطمئناً قابل قبول است و داوید دخیا به پایان قراردادش نزدیک می شود.

انتظار می رود مصدومیت هندرسون او را به مدت 5 هفته از میادین دور نگه دارد، که زمان زیادی برای ناواس است تا در سیتی گراوند مستقر شود.

ناتینگهام فارست بار دیگر در بازار فعال شد و سه بازیکن دیگر را به جمع خود اضافه کرد. یکی از آنها کیلور ناواس دروازه بان باتجربه بود.

باید دید هندرسون آنچه را که برای پر کردن دستکش‌های دخیا لازم است را دارد یا خیر، اما مبارزه فعلی او در فارست است و اطمینان حاصل می‌کند که او فصل را به عنوان شماره 1 قبل از بازگشت به منچستر به پایان می‌رساند.

روز پرمشغله نقل و انتقالات ژانویه دیروز شاهد بودیم که بسیاری از باشگاه های لیگ برتری تیم های خود را قبل از نیمه دوم فصل تقویت کردند.

دروازه بان یونایتد تابستان گذشته اولدترافورد را برای فوتبال بیشتر در تیم اصلی ترک کرد و آمدن کاستاریکایی ممکن است باعث از بین رفتن بینی او شود.

هندرسون که هرگز اعتماد به نفسش را کم نمی کند، پس از بازگشت از مصدومیت، از خودش حمایت می کند تا جایگاهش را پس بگیرد.

همانطور که در گزارش شده است ایمیل روزانهناواس با قراردادی قرضی تا پایان فصل از پاری سن ژرمن به فارست پیوست.

با این حال، با توجه به مصدومیت هندرسون، ناواس احتمالاً این هفته برای اولین بار در لیگ برتر بازی خواهد کرد.

در صورتی که این بازیکن 36 ساله مطابق با استانداردهایی که می تواند عمل کند، هندرسون برای بازگشت به کنار استیو کوپر نبردی در دستانش خواهد داشت.