گزارش زنده: ژاپن صفر – اسپانیا وان

ژاپن در هر دو بازی خود شگفت انگیز به نظر می رسید. آنها ابتدا آلمانی ها را شکست دادند، در حالی که هیچ کس به آنها فرصت نداد، سپس در بازی برگشت که همه فکر می کردند می توانند با شکست دادن کاستاریکا صعود خود را جشن بگیرند، اما در کمال تعجب و ناباوری آنها در روز آخر شکست خوردند. از 4 تیم شانس راهیابی به مرحله پلی آف را دارند.

دو تیم اسپانیا و ژاپن در آخرین دور گروهی جام جهانی به مصاف یکدیگر می روند که هر دو تیم شانس صعود به مرحله حذفی را دارند.

گزارش زنده: ژاپن صفر - اسپانیا وان

جدول فعلی گروه E

🔴 در حاشیه
* انریکه تیمش را با 5 تغییر نسبت به بازی قبل وارد زمین کرد. آزپیلیکوئتا، پائو تورس و بالده جایگزین کارواخال، لاپورته و آلبا در دفاع و ویلیامز و موراتا جایگزین فران تورس و آسنسیو در خط حمله شدند.
* ژاپن با 5 تغییر نسبت به بازی با کاستاریکا وارد زمین شد. تانیگوچی جایگزین یامانه در خط دفاعی شد. ایتو و تاناکا جایگزین اندو و دوان شدند. در خط حمله کوبو و مائده به جای اوئدا و سوما وارد زمین شدند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

با انریکه، ماتادورها عملیات تغییر نسل را به خوبی اجرا کردند و به عنوان یکی از جوان ترین تیم های جام شناخته شدند. در مقابل کاستاریکا، آنها عملکرد وحشتناکی ارائه کردند و آلمان تشنه پیروزی، هانسی فلیک را به خوبی حفظ کرد. انریکه توانست فلسفه تیکی تاکا را در اسپانیا پیاده کند و حالا برای صعود از مرحله گروهی مشکلی ندارند.


سرویس خبر شماره: 1856784
10 دسامبر 1401 در 10:42 ب.ظ
1.2 هزار |

0نقطه نظر

عملیات غیرممکن سامورایی در استادیوم خلیفه

🇪🇸 تیم اسپانیا:
اونای سیمئونه، سزار آزپیلیکوئتا، رودری، پائو تورس، الخاندرو بالده، سرخیو بوسکتس، گاوی، پدری، نیکو ویلیامز، دنی اولمو و آلوارو موراتا
مربی: لوئیس انریکه

با گزارش لحظه به لحظه وقایع و پشت صحنه دیدار تیم های ملی اسپانیا و ژاپن در این صفحه از «مجله اخبار فوتبال» همراه باشید.

⏱ لحظات حساس
دقیقه 8: خطای بوسکتس در دفاع اسپانیا توپ را در اختیار ژاپنی ها قرار داد و بازیکن ژاپنی در سمت راست توپ را گرفت اما ضربه اتو در داخل محوطه جریمه به تور کنار دروازه سیمون برخورد کرد.
دقیقه 9: پاس بلند چپ اولمو روی سر موراتا قرار گرفت اما سر این بازیکن در دستان مدافع ژاپنی قرار گرفت.

🏆 جام جهانی 2022 قطر – گروه E
ورزشگاه: استادیوم بین المللی خلیفه:
داور: ویکتور گومز / کمک داور اول: زخائیل سیولا / کمک داور دوم: سورو فاتسوانه

🇯🇵 تیم ملی ژاپن:
شویچی گوندا، کو ایتاکورا، شوگو تانیگوچی، مایا یوشیدا، یوتو ناگاتومو، جونیا ایتو، هیدماسا موریتا، آئو تاناکا، دایزن مائدا، تاکفوسا کوبو و دایچی کامادا.
مربی: هاجیمه موریاسو

اسپانیا حتی با تساوی صعود می کند اما ژاپن برای صعود یا باید برنده شود یا اگر بتواند از این بازی یک امتیاز بگیرد باید امیدوار باشد آلمان با تفاضل 2 گل کاستاریکا را شکست ندهد.