یووه دستکاری کننده نیست. بالاخره موراتا را میخریم


سرویس خبر شماره: 1831357 |
8 جولای 1401 ساعت 22:45 |
11.4 هزار امتیاز خبر|

2نظرات

یوونتوس از تلاش برای جذب آلوارو موراتا مهاجم اسپانیایی اتلتیکو دست برنداشته و مطمئن است که او فصل آینده در بیانکونری خواهد بود.

موراتا یکی از بازیکنانی است که اتلتیکو آماده شنیدن پیشنهادات برای فروش است. اگرچه پیشنهادات یوونتوس هنوز توسط اتلتیکو تایید نشده است، اما گاتزتا می گوید سران بیانکونری مطمئن هستند که مهاجم اسپانیایی را به خدمت خواهند گرفت. یوونتوس معتقد است که آنها یک ماه دیگر برای جذب موراتا فرصت دارند و نیازی به عجله برای جذب اتلتیکو نیست.

موراتا در سال 2020 به صورت قرضی از اتلتیکو به یوونتوس پیوست. یوونتوس تا 15 ژوئن یعنی حدود دو هفته پیش با اتلتیکو قرارداد قرضی داشت تا موراتا را به صورت دائمی فعال کند. فرصتی که یوونتوس از آن استفاده نکرد. یوونتوس با فعال کردن بند خرید موراتا مجبور شد 35 میلیون یورو به اتلتیکو بپردازد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت مدعی شد که یوونتوس از تلاش خود برای جذب آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی اتلتیکو مادرید دست برنداشته و مطمئن است که موراتا فصل آینده برای یوونتوس بازی خواهد کرد.

اگرچه گفته می شود چندین باشگاه لیگ برتری به دنبال موراتا هستند، اما برخی رسانه های اسپانیایی ادعا می کنند که اگر یوونتوس پیشنهاد خوبی به اتلتیکو ارائه نکند، باشگاه اسپانیایی نمی خواهد موراتا را به باشگاه دیگری منتقل کند و او می تواند در اسپانیا بماند. .



مجله اخبار فوتبال خارجی

عدم فعال سازی بند موراتا توسط یوونتوس معمولا به این معناست که بیانکونری فکر می کند می تواند او را با قیمت کمتری به تورین بفرستد. یکی از دلایلی که یووه همچنان به دنبال جذب موراتا است این است که مربی ماسیمیلیانو آلگری علاقه شدیدی به مهاجم اسپانیایی دارد.