یک نفر داریم که جرات تیراندازی دارد: مهری!

وی افزود: در مورد دیگر بازی نیمه نهایی نیز باید بگویم که ساکت الهامی نشان داد مربی قهاری است و 2 قهرمانی در جام حذفی با تراکتور و نساجی به نام خود دارد. و انشاءالله حذف خواهیم شد. جام حذفی و کسب سهمیه آسیا.

1489112


سرویس خبر شماره: 1934839
12 مه 1402 در 5:58 ب.ظ
19 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

فریبا: آجورلو تیم خوبی برای استقلال بود

فریبا در مورد از دست دادن یمگا در فصل گفت: غیبت یمگا در بازی ها کاملا احساس می شود هر چند او یک جانشین خوب دارد و به شخصه بازی حردانی را دوست دارم و سریع و جلو می رود اما وقتی به یک سوم دفاع حریف می رسیم. ، تفاوتی که یامگا با دیگران مشخص می کند و به نظر من فاصله بین بازیکنان اصلی و ذخیره زیاد نیست اما غیبت از یامگا به درد می خورد.

بازیکن پیشکسوت آبی ها دلیل بی کیفیتی این تیم در حذف را اینگونه محاسبه کرد و گفت: باید بگویم دربی های بعدی شرایط خاص خودش را دارد، من خودم دربی 15.16 را تجربه کردم و دربی بعدی بازی بسیار سختی خواهد بود و سنگین است و اگر ببازد می دانید فشار زیادی دارید اما برخی از بازیکنان در نیمه اول بازی با پارس جنوبی متوجه این مشکل بودند و انگار وزنه به پاهایشان چسبیده بود. در نیمه دوم با تعویض های ساپینتو به خصوص در سمت راست، تیم فعال تر شد و میرزایی نیز عملکرد بسیار خوبی داشت، مخصوصاً زمانی که در پست وینگر راست بازی می کرد و نفوذهای زیادی از این فضا داشت و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم که باعث شد. تبدیل به هدف نمی شود

به گزارش بهتاش فریبا، افت کیفیت بازیکنان بعد از دربی امری طبیعی است.

یک نفر داریم که جرات تیراندازی دارد: مهری!

فریبا یادآور شد: نباید منتظر تمدید نتایج بازی های آتی با ساپینتو بود و باید هر چه زودتر قراردادش تمدید شود و با توجه به اینکه خودش تیم نساخت به نتایج خوبی هم رسید البته من. معتقدم آقای آجورلو تیم خوبی ساخته است اما باید به نظر من هر سرمربی باید افراد مورد نظر خود را با توجه به استراتژی خود جذب کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال از شرایط این تیم خوشحال است. وی در خصوص برد یک بر صفر تیم محبوبش مقابل پارس جنوبی جم و راهبایی در نیمه نهایی به خبرنگار ما گفت: بازی بسیار خوبی بود و باید به امید روانخواه به خاطر تیم جوان و شادابی که تمرین کرد و گذاشتند تبریک بگویم. در یک نمایش واقعا خوب مقابل استقلال.” آنها هم شانس گلزنی داشتند، البته اگر پنالتی استقلال به گل تبدیل می شد، شرایط کاملا فرق می کرد، اما به هر حال جام حذفی است و همیشه انگیزه بزرگ لیگ اول و دوم را می بینیم. تیم ها مقابل تیم های دسته اولی قرار گرفتند اما در نهایت برد بسیار خوبی بود.

وی که همیشه طرفدار سعید مهری بوده است درباره عملکرد و امتیاز خود گفت: سعید مهری به دلیل کارت زردی که دریافت کرد بازی بعدی را هم از دست داد و باید بگویم که همیشه مهری را بازیکنی با کیفیت می دیدم. و معتقد بود که او دونده و توپ گیر بسیار خوبی است. او خوب است و می توانم بگویم از معدود بازیکنان استقلال است که جرات شوتزنی دارد و در هر بازی 4.5 شوت به سمت دروازه حریف می فرستد و گلی که به پارس زد هم بر اساس همین قدرت توپ گیری بود. به نظر من با وجود زبیر و بقیه بازیکنان، غیبت او در جلسه بعدی محسوس نخواهد بود. با توجه به سرعت وینگرهای این تیم مانند محبی، قیدی و میرزایی به پاس های بلند پشت مدافعان نیاز داریم و به نظرم نیک نفس مقابل پارس جنوبی خوب کار کرد و امیدوارم در بازی بعدی هم همینطور باشد.

وی درباره رقیب استقلال در نیمه نهایی اظهار داشت: برای بازی با نساجی باید تمرکز زیادی داشته باشیم چرا که آنها مدافع عنوان قهرمانی سال قبل هستند و کادر فنی خود را تغییر دادند و 3 گل به پیکان جوان و دنده زدند که این نتیجه را به دست آوردند. کار کرد.” کار آسانی نیست اما در نهایت ما استقلالی هستیم و امیدوارم شرایط به گونه ای پیش برود که ببینیم در فینال با کدام تیم روبرو خواهیم شد.