اشتباه وحشتناک دخیا: حق با انریکه بود! (عکس)

یونایتد که از زمان شروع مجدد فصل در یک بازی پیاپی 4 بردی وارد بازی امشب شده بود، امیدوار بود یک پیروزی دیگر مقابل اورتون به دست آورد. از قضا، شیاطین سرخ زود به گل رسیدند تا امیدهای خود را روشن تر کنند. آنتونی، وینگر برزیلی پاس مارکوس راشفورد را در دقیقه 4 به گل تبدیل کرد تا شاگردان تانهاخ پیش بیفتند.

صحنه اشتباه وحشتناک دخیا و عبور توپ از پاهای او در اینجا اتفاق افتاد. زمانی که موپای کرنر را از دست داد، توپ را برگشت داد و دخیا که قصد ضربه زدن به توپ را داشت، به طرز عجیبی توپ را از بین پاهایش عبور داد. کانر کودی، مدافع میانی اورتون آماده بود تا توپ را وارد دروازه یونایتد کند.

1788894

اما در حالی که تنها 10 دقیقه از گل یونایتد می گذرد، داوید دخیا، دروازه بان آن تیم، مرتکب اشتباهی وحشتناک شد و برتری تیمش را از دست داد.

اورتون صاحب یک کرنر شد و یونایتد با ضربه سر ارسال را دفع کرد، اما آمادو اونانای از بلژیک توپ را در لبه محوطه جریمه جمع کرد و بازیکنی را از کنار نیل موپای، مهاجم فرانسوی اورتون عبور داد.

1788892

اشتباه وحشتناک داوید دخیا دروازه بان منچستریونایتد باعث شد تا این تیم زودهنگام مقابل اورتون پیش بیفتد.

اشتباه وحشتناک دخیا: حق با انریکه بود!  (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد دقایقی پیش در چارچوب دور سوم جام حذفی انگلیس در خانه اولدترافورد به مصاف اورتون رفت.

حالا هواداران اسپانیایی احتمالا به لوئیس انریکه سرمربی سابق تیم ملی کشورشان این حق را خواهند داد که نام دخیا را در بین سه دروازه بان لاروخا برای جام جهانی قطر قرار ندهد.
تصمیم دخیا برای دریافت این گل واقعا عجیب و غیر قابل باور بود و بدون شک با انتقادات زیادی از سوی هواداران مواجه خواهد شد و حتی ممکن است توسط اریک تنهاخ جریمه شود و در دیدارهای بعدی نیمکت نشین شود.

1788895



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1863296
17 ژانویه 1401 در 00:12
8.7 هزار امتیاز خبر|

9نقطه نظر