تصاویر سفر رسانه ای پدر مسی به عربستان/ لئو در نهایت در مواجهه با یک پیشنهاد وسوسه انگیز شکست می خورد یا…

تصاویر سفر رسانه ای پدر مسی به عربستان/ لئو در نهایت در مواجهه با یک پیشنهاد وسوسه انگیز شکست می خورد یا...

مسی 35 ساله تا 30 ژوئن 2023 با پاری سن ژرمن فرانسه قرارداد دارد و تاکنون دو پیشنهاد تمدید را رد کرده است. روزنامه عربستانی الیوم درباره شایعه پیوستن مسی به الهلال نوشت که فوق ستاره آرژانتینی پیشنهادی از این تیم عربستانی دریافت کرده اما آن را رد کرده است. اما با مطالبات مالی هنگفت مدیران باشگاه به رهبری فهد بن نافل، مسی شگفت زده شد.

تصاویر سفر رسانه ای پدر مسی به عربستان/ لئو در نهایت در مواجهه با یک پیشنهاد وسوسه انگیز شکست می خورد یا...

این مقالات را نیز بخوانید:



سرویس اخبار فوتبال خارجی

مسی که سفیر گردشگری عربستان سعودی محسوب می شود مدتی پیش به این کشور سفر کرد و احمد الخطیب پیش از این از دومین سفر لیونل مسی ستاره آرژانتینی به عربستان در ماه مارس خبر داده بود. الخطیب از سفر مسی، خانواده و دوستانش به پادشاهی استقبال کرد و تاکید کرد که ستاره آرژانتینی “سفیر گردشگری عربستان سعودی” است.

احمد العجلان روزنامه نگار مشهور و مطرح عربستانی در صفحه توئیتر خود با انتشار عکس هایی از خورخه مسی، ایجنت و پدر کاپیتان تیم ملی آرژانتین از ورود وی به پادشاهی ریاض خبر داد.

در شرایطی که رسانه های الچرینگیتو از سفر پدر لیونل مسی به عربستان برای مذاکره با الهلال خبر دادند، حالا این موضوع به واقعیت تبدیل شده و تصاویری از حضور خورخه مسی در ریاض توسط رسانه های سعودی منتشر شده است. این اتفاق عجیبی است که به نظر می رسد در شایعات مربوط به آینده اسطوره آرژانتینی رنگ و بوی جدی تری به خود گرفته است.

روزنامه الیوم روز یکشنبه گزارش داد که لیونل مسی برای پیوستن به الهلال 600 میلیون دلار در هر فصل درخواست کرده است، در حالی که پیشنهاد رسمی الهلال 200 میلیون دلار در هر فصل بوده است. این روزنامه خاطرنشان کرد که مدیریت الهلال پیشنهاد خود را برای لیونل مسی به 350 میلیون دلار در هر فصل افزایش داده است به شرطی که پدر مسی در روزهای آینده برای مذاکرات رسمی وارد عربستان شود.

در این تصاویر عبدالله حمد مدیر آکادمی ورزشی مهد و احمد الخطیب وزیر گردشگری عربستان سعودی در کنار پدر مسی دیده می شوند که برای استقبال از خورخه مسی به دیدار وی رفته است.