جنجال جدید در انگلیس: خمیازه همسران بازیکنان!

این مراسم نه تنها در هتل محل اقامت آنها در دوحه، بلکه در کشتی تفریحی معروف این کشور که فضای بیشتری برای سرگرمی وجود داشت، ادامه یافت.
حالا روزنامه های انگلیسی با کنایه مدعی شده اند که آیا این صحنه در بازی با ولز هم تکرار می شود یا بازی شاگردان ساوت گیت هیجان را به سکوها بازمی گرداند؟



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تساوی بدون گل تیم ملی انگلیس مقابل تیم ملی آمریکا در دومین دیدار مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر با انتقادات زیادی همراه شده است.
بسیاری از کارشناسان و هواداران فوتبال از سبک بازی شاگردان گرت ساوت گیت و ناتوانی این تیم در موقعیت آفرینی در این بازی انتقاد کرده اند اما بحثی که هنوز در مورد این بازی در نشریات انگلیسی ادامه دارد مربوط به رفتار همسران این بازیکن است. بازیکنان این تیم
پس از پایان این بازی چند روزنامه انگلیسی عکس هایی از همسران بازیکنانی که برای تماشای این بازی به ورزشگاه رفته بودند منتشر کردند و خمیازه های متوالی آنها روی سکوها به تصویر کشیده شد.

از جمله نامزد آرون رمزدیل، جورجینا آیرون، و همچنین مگان دیویسون، همسر جردن پیکفورد بود. علاوه بر این، آنا مادلر، نامزد اریک دایر، و آنی کلنر، همسر کایل واکر، نیز از جمله کسانی بودند که عکس‌هایشان به طور گسترده در این جنجال به اشتراک گذاشته شد.
خیلی ها این سوال را مطرح کرده بودند که آیا عملکرد ضعیف سه شیر باعث این واکنش شده یا از حجم سرگرمی در دوحه خسته شده اند؟
این عکس ها پس از اولین بازی انگلیس مقابل ایران که با برد 2-6 آن تیم همراه بود، بسیار شاد منتشر شده است و هزینه جشن آنها بعد از این بازی نزدیک به 23 هزار یورو برآورد شده است. .


سرویس خبر شماره: 1856247
8 دسامبر 1401 ساعت 11:03 |
10 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

عکس های منتشر شده از همسران بازیکنان تیم ملی انگلیس جنجال زیادی به پا کرده است.

جنجال جدید در انگلیس: خمیازه همسران بازیکنان!