حاج صفی: حتی یک فیفادی را هم نباید از دست داد

کاپیتان تیم ملی ایران از مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش تا جام ملت ها حمایت کرد.

حاج صفی: حتی یک فیفادی را هم نباید از دست داد


سرویس خبر شماره: 1897207
آوریل 04, 1402 در 00:11
3.4K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

ما فرصت های بسیار خوبی مقابل روسیه داشتیم.

کاپیتان تیم ملی ایران بر حمایت مسئولان فدراسیون از این تیم تاکید کرد و ابراز داشت: امیدوارم آقای سجادی سلامتی کامل را به دست آورد. به ایشان و آقای تاج گفتم این تیم مایه شرمساری است و نیاز به حمایت دارد. ما تیم خوبی با ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان داریم و امیدوارم حمایت های لازم انجام شود زیرا این تیم مایه شرمساری است.

وی ادامه داد: روسیه در نیمه اول فقط یکی دو موقعیت داشت، اما در نیمه دوم به آنها فرصت ندادیم و فکر می کنم موقعیت های بسیار خوبی داشتیم، حوالی 7. -8 که می توانست برگردانده شود. به اهداف رسید، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. با این وجود خدا را شکر می کنیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، احسان حاج صفی پس از تساوی تیم ملی ایران در دیدار تدارکاتی مقابل روسیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سال نو بر همگان مبارک باد. خدا را شکر بازی بسیار خوبی انجام دادیم. سه، چهار روز بیشتر با هم نبودیم، اما رقابت خوبی داشتیم و فکر می‌کنم اگر زمان بیشتری داشتیم تیم هماهنگ‌تر بود و عملکرد بهتری داشتیم.

حاج صفی یادآور شد: در جام ملت ها دوره بسیار سختی داریم اما از مسئولان می خواهم که از تیم ملی حمایت کنند و نباید فیفادی ها را از دست بدهیم چرا که این مسابقات برای ما بسیار مهم است. امیدوارم حمایت های لازم انجام شود و بازی های دوستانه خوبی را پیش بینی کنند تا انشاالله بتوانیم مسابقات ملی خوبی داشته باشیم و مردم را خوشحال کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی