خداحافظی متخصص جام حذفی با جام (تصویر)

برخلاف بازی هفته گذشته لیگ برتر، ملوان انزلی در جام حذفی مغلوب نفت مسجد سلیمان شد.

خداحافظی متخصص جام حذفی با جام (تصویر)

ملوانان که تا دقیقه 77 با نتیجه یک بر صفر عقب بودند، در این دقیقه به تساوی رسیدند و در نهایت بازی به وقت اضافه رفت تا دروازه قوها دو بار دیگر باز شود و در نهایت بازنده زمین را ترک کرد.

ملوان در سال های اخیر 3 بار قهرمان جام حذفی شده است و جالب اینکه در تاریخ این مسابقات 4 بار به فینال رسید اما در نهایت شکست خورد و به میدان دوم بسنده کرد.

1790538

تصاویر: امیر گلریز

1790537



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بسیاری از فوتبالدوستان ایرانی ملوان را کارشناس جام حذفی می دانند. قوهای سفید انزلی اگرچه چند سالی است که نمی توانند به مرحله حذفی و به خصوص فینال این دوره از مسابقات راه یابند، اما یکی از پرافتخارترین تیم های جام حذفی هستند.

شاگردان مازیار زارع که هفته گذشته مقابل نفت مسجد سلیمان قهرمان لیگ برتر شدند، این بار در مرحله حذفی در یک بازی تکراری به مصاف نفت رفتند و با اینکه یک بر صفر پیش بودند، در نهایت شکست خوردند.

1790536

شکست خانگی مقابل نفت مسجد سلیمان یکی از پرافتخارترین تیم های جام حذفی را در هم شکست، بنابراین تمرکز آنها اکنون روی لیگ برتر و بقا در آن دسته خواهد بود.


سرویس خبر شماره: 1864218
21 ژانویه 1401 @ 6:39 ب.ظ
45.6 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

قوي اسپيد تانكرهاي پرانرژي را شكار مي كند

انزلیچی به عنوان یکی از پرافتخارترین تیم های ایران مسابقات را با هدف راهیابی به جمع 16 تیم برتر آغاز کرد اما در مرحله اول بازنده میدان را ترک کرد.