سران این باشگاه بارها به صورت علنی از این مربی سوئیسی حمایت کرده اند اما به نظر می رسد صبر آنها به پایان رسیده و قصد دارند در فصل جدید به طور جدی به تغییر شرایط این تیم فکر کنند.
آنها در فصل گذشته توانستند در جدول رده بندی سوم شوند اما در حال حاضر در هشت بازی تنها موفق به کسب 5 امتیاز شدند که برای این تیم آمار وحشتناکی است و زنگ خطر را برای آنها به صدا درآورده است.
اسپورت وان با انتشار خبر پاسخ منفی توخل به لورکوزن مدعی شد که هنوز مشخص نیست دلیل اصلی این تصمیم سرمربی آلمانی چه بوده است، آیا قصد دارد زمانی را به دور از دنیای فوتبال سپری کند یا این تصمیم را ندارد. برای همکاری با لورکوزن .

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از شروع نسبتا ضعیف فصل با چلسی در ابتدای فصل، توخل تقریبا یک ماه قبل از هدایت این تیم با تصمیم مدیران این باشگاه برکنار شد و گراهام پاتر جای او را گرفت.
سرمربی آلمانی از آن زمان تاکنون هدایت تیم دیگری را بر عهده نگرفته است و اکنون شایعاتی مبنی بر دریافت اولین پیشنهاد رسمی خود به گوش می رسد.
اسپورت وان مدعی شد که مدیران لورکوزن از شروع فصل جدید به هیچ وجه از نتایج ضعیف این تیم راضی نیستند و قصد دارند به همکاری با جراردو سیوانه پایان دهند و گزینه اصلی آنها برای جانشینی او توخل است.


سرویس خبر شماره: 1846481
12 اردیبهشت 1401 @ 12:56 بعد از ظهر |
3.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر