سوال مهم تراکتور منفی بود


سرویس خبر شماره: 2016971
6 مه 1403 ساعت 9:30 ق.ظ.
6.1 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

عارف آغاسی از محرومیت می گریزد

باشگاه تراکتورسازی وضعیت عارف آغاسی را از فدراسیون فوتبال جویا شد که مشخص شد این بازیکن محرومیتی از دیدار با ذوب آهن ندارد.

سوال مهم تراکتور منفی بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، طبق اعلام لیست اولیه سازمان لیگ، عارف آقاسی به دلیل محرومیت انضباطی که در آخرین بازی جام حذفی فصل گذشته با فولاد دریافت کرد، اولین بازی تراکتورسازی رقابت های پلی آف را از دست داد. . اما با توجه به اینکه بازی تراکتور و چوکا لغو شده بود، در ابتدا به نظر می رسید که محرومیت آغاسی به بازی ذوب آهن نیز کشیده شود.

اما برخلاف خبر اول، بررسی های جدید باشگاه تراکتورسازی حاکی از آن است که طبق اعلام فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، محرومیت آغاسی در دیدار مقابل چوکا به پایان رسیده است و این بازیکن برای همراهی تیمش مشکلی نخواهد داشت. مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی.

1968873

سعید مظفری زاده این خبر را به خبرنگار ما تایید کرد: طبق درخواستی که دریافت کردیم عارف آغاسی در دیدار مقابل چوکا محرومیت خود را سپری کرد چرا که در این دیدار این تیم حریف بود که در زمین حاضر نشد.

به این ترتیب و با توجه به غیبت سیدمحمد حسینی به دلیل مصدومیت، تراکتور دیگر چالش غیبت مدافع میانی خود را نخواهد داشت و عارف امکان همراهی تراکتورسازی را دارد.

تیم تراکتورسازی روز جمعه 18 اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام از ساعت 18:30 میزبان ذوب آهن است.

مجله اخبار فوتبال داخلی