سیاست عجیب پدر مسی در مذاکره با بارسلونا/ خورخه به پیشنهاد الهلال بلوف زد؟

لیونل مسی 35 ساله 2 سال پیش بارسلونا را ترک کرد و به پاری سن ژرمن پیوست. فوق ستاره آرژانتینی که با بارسلونا 34 لیگ قهرمانی را کسب کرده بود، دو بار در لیگ فرانسه قهرمانی را با پاریسی ها جشن گرفت.

در همین راستا، علاوه بر پیشنهاد بارسلونا که به زودی رسمی به نظر می رسد، لیونل مسی پیشنهادات وسوسه انگیزی از الهلال عربستان و اینترمیامی آمریکا دارد. حتی گفته شد پیشنهاد الهلال برای هر سال 300 میلیون یورو و برای دو سال در مجموع 600 میلیون یورو است.

در همین رابطه جرارد رومرو روزنامه نگار اسپانیایی مدعی است که این ادعا احتمالا یک استراتژی و نوعی بلوف خورخه مسی برای افزایش فشار بر بارسلونا است. باشگاه بارسلونا هنوز مطمئن نیست که بتواند مسی را به خدمت بگیرد و باید تاییدیه رسمی سازمان لیگ اسپانیا را دریافت کند. باشگاه بارسلونا در تلاش است تا هر چه سریعتر تعدادی از بازیکنان خود را بفروشد تا برای بازگرداندن مسی دچار مشکل مالی نشود.

خورخه مسی روز دوشنبه به دیدار خوان لاپورتا رفت تا با رئیس بارسلونا درباره آینده پسرش لیونل مسی صحبت کند.

با این حال، خورخه مدیر برنامه های مسی در گفتگو با لاپورتا به او گفت که هر چه زودتر تکلیف این پیشنهاد را مشخص کند زیرا به باشگاه الهلال 72 ساعت فرصت داده شده تا به پیشنهاد آنها پاسخ دهد. البته پدر مسی از سعودی ها زمان بیشتری خواست.

در این رابطه:



سرویس اخبار فوتبال خارجی