صحبت های مهم قلعه نویی درباره لیست جدید

قلانویی با اشاره به احتمال حضور همه بازیکنان لیگ برتری در تیم ملی، گفت: وظیفه ما توجه به استعدادهای لیگ برتری است و شک نکنید که اگر شرایط یک بازیکن لیگ برتری با یک لژیونر برابری کند من هم همینطور هستم. ، بازیکن لیگ را دعوت خواهم کرد. .

سرمربی تیم ملی ایران تاکید می کند که توجه ویژه ای به بازیکنان لیگ برتری دارد.

صحبت های مهم قلعه نویی درباره لیست جدید

وی در خصوص اهمیت ویژه لیگ برتر در کارنامه جدید خود گفت: مطمئن باشید فوتبال ما از نیروی انسانی بسیار خوبی برخوردار است. ما از نظر استعداد، هوش، توانایی، مهارت فنی و… نقاط قوت خیلی خوبی داریم که همه اینها از لیگ برتر است. همین لژیونرها از لیگ ایران هم به خارج از کشور رفتند و لازم است ما و آقای عنایتی به لیگ برتر توجه کنیم و به آن ارزش بدهیم.


سرویس خبر شماره: 1941596
12 ژوئن 1402 @ 19:25
21.1 هزار |

2نقطه نظر

من لیگ برتر را بیشتر از لژیونرها می بینم.

وی تاکید کرد: پیراهن مقدس تیم ملی را به تن کردیم تا هر بازیکنی از هر باشگاهی شایسته پوشیدن آن باشد و به او نیز توجه کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: در برنامه ای که از لیگ برتر دیده ایم، یک سری نقاط ضعف وجود دارد که خوشبختانه بعد از اردوی تیم ملی در فروردین ماه، شرایط مسابقات و تعداد گل ها کمی بهتر شده است. گل زده و کیفیت مسابقات بهبود یافته است. باید حواسمان به باشگاه ها باشد و از مربیان بخواهیم در کنار ما باشند و به ما کمک کنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امیر قلعه نویی درباره دعوت از بازیکنان جدید تمامی باشگاه های لیگ برتری به اردوی جدید تیم ملی گفت: ما نیروهای جدید و شایسته فوتبال ایران را به مینی کمپ دعوت کرده ایم. باید بازیکنان جوان را جایگزین کنیم تا ضمن کسب نتیجه، سن تیم ملی را کاهش دهیم.