یک منبع داخلی نقل و انتقالات می گوید که پنج نام ممکن است برای لیورپول امضا کنند

لیورپول برای یک تابستان شلوغ از فعالیت های نقل و انتقالات آماده است و یک روزنامه نگار نقل و انتقالات فهرستی از پنج بازیکنی را که می توانند برای این باشگاه به خدمت بگیرند، تهیه کرده است، و همچنین نشان می دهد که چرا ممکن است به دنبال جذب آنها باشیم.

صحبت کردن در ‘پادکست Talking Transfersگریم بیلی گفت: ما در این فصل شاهد چنین گامی به عقب از فابینیو بوده ایم. فکر می‌کنم می‌توانیم شاهد ورود سه نفر باشیم.

گراونبرخ در بایرن یکی از بازیکنانی است که آنها دوست دارند، نئوس در وولوز و تیلمانز در لستر هستند، آنها هر دو را دوست دارند. سپس دو نفری هستند که ما گزارش داده‌ایم که اکنون در خفرن تورام و مانو کونه با آنها صحبت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) هندرسون پیش بینی فیرمینو کلوپ را به محض ورود به آنفیلد فاش کرد.

به نظر می رسد که فرم فابینیو دلیل تغییر خط میانی است، کمی سخت به نظر می رسد، به خصوص زمانی که در این فصل با جیمز میلنر، نبی کیتا، الکس اوکسلید چمبرلین و آرتور ملو خداحافظی کرده ایم.

مطمئناً هیچ چیز جدیدی در نام‌هایی که در اینجا ذکر شده وجود ندارد و با خروج یوری تیلمانس از لسترسیتی، حتی می‌توانیم این بازیکن بلژیکی را به صورت رایگان جذب کنیم.

خفرن تورام و مانو کونه دو تا از جدیدترین نام‌هایی هستند که در حال حاضر روی لبان همه قرار گرفته‌اند و بنابراین تعجبی ندارد که یک بار دیگر از این دو نام برده شود.

به نظر می رسد به احتمال زیاد نیاز به جذب چند بازیکن داشته باشیم و سه نفر آینده نیز ممکن است الکسیس مک آلیستر را نیز شامل شود، که او نیز به طور گسترده ای برای انتقال به آنفیلد تبلیغ می شود.

هنوز راه زیادی در پنجره نقل و انتقالات باقی مانده است، اما مطمئناً یکی از هیجان انگیزترین رویدادهای اخیر خواهد بود، به خصوص اگر یورگن کلوپ بخواهد به سرعت حرکت کند.

معرفی کتاب: عبور از پارک با استیو مک ماهون و کوین شیدی 🔴🤝🔵

https://www.empireofthekop.com/2023/06/02/five-names-sign-liverpool/ منبع: