فتح الله زاده نمی خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند


سرویس خبر شماره: 2016889
5 اردیبهشت 1403 ساعت 19:11 |
22.1 هزار |

19نقطه نظر

آنها هرگز رابطه خوبی نداشتند

خسرو حیدری سرمربی سابق استقلال راز اختلافات ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال و علی فتح الله زاده را فاش کرد.

فتح الله زاده نمی خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خسرو حیدری درباره شروع بازی ساپینتو و مشکلات فتح الله زاده اظهار داشت: در دوره ساپینتو اگر مشکل مدیریتی نداشتیم می توانستیم هر سه جام را ببریم، مشکلات زیادی داشتیم و بازیکنان هم مشکل داشتند. برای چندین ماه هیچ پولی دریافت نکردیم، ما مدام مدیران عامل و مدیران عامل را تغییر دادیم. آنها با ساپینتو مشکل داشتند، وقتی فتح الله زاده به تیم اضافه شد و برای بازی سوپرجام آمد، آنجا به مشکل خوردند. ساپینتو از روز اول یک سری چیزها یاد گرفت و فتح الله زاده هم یکسری چیزها را بلد بود و با هم به مشکل خوردند.

حیدری ادامه داد: در بازی سوپرجام که مقابل نساجی بازی کردیم، فتح الله زاده و ساپینتو را آشتی دادم، او به من گفت که نمی گذارم ساپینتو روی نیمکت بنشیند و خودت روی نیمکت بنشینی و به او گفتم حاج آقا عجله نکن. ! دنبال این بودم که با هم روابط خوبی داشته باشند و در نهایت رابطه خوبی پیدا نکردند و فتح الله زاده از تیم رفت و مدیرعامل جدید آمد.

حیدری درباره مشکلات دفتر قرارگاه ناصر حجازی گفت: آقای ساپینتو تا روز آخر که مشکلاتشان آنجا بود و مشکلات بدتر می‌شد، می‌خواست دفتر کمپ در اختیارش باشد و بازیکنان را به آنجا ببرد تا فیلم مسابقات را ببینند، چون ما جا نداشتیم. آقای فتح الله زاده گفت دفتر من است و به ایشان نمی دهم.

حیدری درباره مشکلات حجت کریمی با ساپینتو گفت: او می خواست قرارداد ساپینتو را تمدید کند و ما شانس قهرمانی در جام حذفی را داشتیم، بازی ای که در آن 7 گل به تراکتور زدیم، هواداران انتظار داشتند که این قرارداد تمدید شود، اما همه در باشگاه می خواستند او برود و به دنبال بهانه بودند. بین ساپینتو و هواداران پرسپولیس مشکلاتی پیش آمد، روز پنجشنبه او را محروم کردند و اعلام کردند که او 4 ماه محروم است و باشگاه اعتراضی نکرد و بلافاصله فهمیدم که می خواهند او را ترک کنند.

حیدری درباره اخلاق ساپینتو گفت: او مربی فنی بسیار خوبی بود اما مشکل اخلاقی اش این بود که خیلی زود عصبی می شد.

مجله اخبار فوتبال داخلی