پیام شفاف یوونتوس به ستاره ولزی؛ ما تو را نمی خواهیم

یوونتوس که امروز لیست بازیکنانی که قرار است در تور پیش فصل آمریکا شرکت کنند را منتشر کرد، روی نام آرون رمزی خط قرمز کشیده است. رمزی 31 ساله فصل گذشته با بی تفاوتی کادر مربیگری یووه مواجه شد و برای نیم فصل به صورت قرضی به رنجرز واگذار شد.

باشگاه یوونتوس نام آرون رمزی بازیکن ولزی خود را از لیست تور پیش فصل آمریکا خط زد تا نشان دهد که قصد ادامه همکاری با او را ندارد.


سرویس خبر شماره: 1834622
Jul 30, 1401 @ 9:55 ب.ظ
2.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرون رمزی، ستاره ولزی یوونتوس برای یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد. اما یووه امروز به این بازیکن ولزی پیغام روشنی داد که قصد ادامه همکاری با او را ندارند و به دنبال فرصتی برای فروش او هستند.

رمزی در سال 2019 به عنوان بازیکن آزاد به یووه پیوست و 69 بازی برای این تیم انجام داد و یکی از بزرگترین مشکلات او مصدومیت گاه و بیگاه بود. بازی نکردن برای یووه خبر بدی برای رمزی در آستانه جام جهانی است. او باید به تیمی منتقل شود که به او فرصت بازی بدهد. ستاره ولزی امیدوار است در اولین حضور کشورش در جام جهانی یکی از بازیکنان فیکس باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

از آن زمان به بعد، فرض بر این بود که ماسیمیلیانو آلگری قصد ندارد فصل آینده این ستاره ولزی را بازی کند. حدسی که امروز تایید شد آلگری رمزی را حتی برای اردوی پیش فصل با تیمش به آمریکا نخواهد برد.

یوونتوس تلاش خواهد کرد تا این ملی پوش ولزی را در تابستان بفروشد تا او سال آینده به عنوان بازیکن آزاد باشگاه را ترک نکند.