پیام وحید امیری قصد خداحافظی با سرمربی تیم ملی را ندارد/ستاره پرسپولیس



وحید امیری در حاشیه مراسم اختتامیه برنامه قهرمانان ایران درباره انتخاب پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ژاپن به عنوان بهترین صحنه سال ورزش کشور گفت: از مردم عزیزم تشکر می کنم که با رای بسیار زیادی به تیم ملی فوتبال کشورمان رای دادند. آرای خوب پیروزی مقابل ژاپن واقعا صحنه ماندگاری بود و ملی پوشان با تمام وجود به این پیروزی دست یافتند.

امیدوارم در آینده بتوانند این محبت و محبت را جبران کنند. وی درباره حضور در جمع کسانی که در نیمه نهایی جام ملت‌های 2019 با نتیجه 3 بر صفر مغلوب ژاپن شد، گفت: باور کنید یا نه، غیبت او در بازی اخیر مقابل ژاپن یکی از بهترین روزهای فوتبال است. من از راه دور با بازیکنان تماس گرفتم و از آنها تشکر کردم، اما متأسفانه تیم ما با برتری در دیدار با قطر نتوانست به فینال برسد.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا مدت زیادی است که به دلیل مصدومیت و به دور از شرایط خوب به تیم ملی دعوت نشده و آیا قرار است از این تیم خداحافظی کند، گفت: امروز تلاش کردم. به عنوان بازیکن تیم ملی مسئولیت دریافت جایزه را بپذیرد. من همچنان به عنوان سرباز در خدمت این تیم هستم و هر زمان که امیر قلانوی صلاح بداند که به تیم ملی کمک کنیم، قطعا آماده هستم.

امیری در خصوص واگذاری پرسپولیس و استقلال و اینکه آیا مالکان جدید قرمزها می توانند بهتر عمل کنند، گفت: باید این اتفاق را که سال ها منتظر آن بودیم به هواداران دو تیم تبریک بگویم و امیدوارم شاهد اتفاقات خوب باشیم. . روزهایی برای پرسپولیس و استقلال، چرا که بسیاری از قدرت فوتبال ایران به عملکرد این دو باشگاه بستگی دارد.

وی در خصوص رقابت با استقلال برای کسب عنوان قهرمانی تصریح کرد: به همه تیم ها احترام می گذاریم اما فقط روی کار خودمان تمرکز می کنیم و بازی به بازی جلو می رویم. امیدوارم در نهایت شایسته ترین تیم قهرمان شود. هافبک پرسپولیس در مورد رقابت غیر جالب بیانیه نویسی دو تیم در خارج از زمین گفت: متاسفانه در فوتبال ما این اتفاق می افتد اما امیدوارم در همه اتفاقات فوتبالی در زمین و با روحیه جوانمردی این اتفاق بیفتد. شهادت دادن

بیشتر بخوانید: افشاگری جنجالی خسرو حیدری; اگر مشکلات مدیریتی نبود قهرمانی و جام حذفی را می بردیم. ساپینتو و فتح الله زاده از روز اول مشکل داشتند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال