یونایتد 4-2 شفیلد: تنهاچ مقابل گارنشین چالش دارد


سرویس خبر شماره: 2016963
06 مه 1403 در 00:44
1.2 هزار |

4نقطه نظر

برونو فرناندز دوباره در نقش یک ناجی;

منچستریونایتد در دیدار معوقه هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس موفق شد با نتیجه 4 بر 2 شفیلد یونایتد را شکست دهد.

یونایتد 4-2 شفیلد: تنهاچ یک چالش مقابل قارنشین دارد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد در دیدار معوقه هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس میزبان شفیلد یونایتد بود و به مصاف قارنشین رفت و به سختی 4 بر 2 پیروز شد.

یونایتد بازی را با نفوذ خطرناک دیگو دالوت آغاز کرد که واکنش و شیرجه بالای او مانع از ورود ضربه خطرناک مدافع یونایتد به درون دروازه شد.

در دقیقه 9 حمله خطرناک دیگری روی دروازه شفیلد آغاز شد که ضربه آلخاندرو گارناچو توسط احمدهوزیچ قبل از بلند شدن پرچم کمک داور به نشانه آفساید مهار شد.

2014738

ضربه سر کاسمیرو در دقیقه 12 فرصت گلزنی دیگری برای یونایتد بود که از دست رفت. اولین موقعیت خطرناک شفیلد در دقیقه 14 با ضربه محکم آرچر از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 23، فوترینگهام با یک مهار تماشایی ضربه کرلینگ گارناچو را متوقف کرد و بهترین فرصت گلزنی یونایتد را از دست داد. فشار یونایتد روی دروازه حریف به حدی بود که تا اواسط نیمه اول 82 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند!

در دقیقه 33 باز هم فوترینگهام موفق به گلزنی برای بازیکنان یونایتد نشد. او این بار ضربه زیبای کوبی ماینو را مهار کرد و نگذاشت دروازه اش باز شود. این واکنش ها به تیم میهمان انگیزه داد تا با خطای آندره اونانا گل اول مسابقه را به ثمر برساند.

2014737

در دقیقه 35 به جای دیوگو دالوت، اونانا به اشتباه توپ را به جیدن بوگل داد تا این بازیکن در موقعیت تک به تک به سمت دروازه نفوذ کند و به راحتی با پای راست اولین گل مسابقه را به ثمر برساند.

یونایتد که در نیمه اول تیم بهتری بود در نهایت در دقیقه 42 موفق شد با فشار روی دروازه شفیلد به گل برسد. برونو فرناندز هری مگوایر را فرستاد تا با ضربه سر توپ را از دفاع شفیلد عبور دهد و گل تساوی را به ثمر برساند.

یونایتد این شانس را داشت که نیمه اول را با برتری به پایان برساند، اما فوترینگام پس از ارسال بلند اونانا به محوطه جریمه، با دست راست به زیبایی از گارناچو نجات پیدا کرد.

2014736

میزبان در نیمه دوم بازی را خوب آغاز کرد اما برخلاف روندی که در ادامه داشت، این شفیلد یونایتد بود که در دقیقه 50 به گل رسید! بن دیاز که توسط بازیکنان یونایتد در محوطه جریمه آزاد شده بود، پاس سریع آزبورن را با پای راست قطع کرد و اونانا غافلگیر شد.

یونایتد که باز هم از حریف امشب غافلگیر شده بود، تمام تلاشش را کرد تا بازی را به تساوی بکشاند تا اینکه یک پنالتی در دقیقه 61 آنها را مهار کرد.

برونو فرناندز موفق شد پنالتی دفاع شفیلد روی هری مگوایر را در مقابل شیرجه دروازه بان به گل تبدیل کند.

2014735

در دقیقه 67 شفیلد دوباره فرصت گلزنی داشت تا اینکه ضربه دیاز از کنار دروازه به بیرون رفت. یونایتد تا دقیقه 81 تمام تلاش خود را کرد تا پیش بیفتد.

پس از دریافت پاس ماینو در اطراف محوطه جریمه، فرناندز توپ را روی پای چپ گرفت و با یک ضربه از راه دور موفق شد فوترینگام را شکست دهد. دروازه بان شفیلد تلاش زیادی برای مهار این ضربه داشت اما شیرجه بلند او نتوانست به ضربه ستاره یونایتد برسد.

2014734

گل چهارم یونایتد خیلی سریع به ثمر رسید. شاگردان اریک تنهاچ که امشب بازی خوبی را به نمایش گذاشتند اما دو بار غافلگیر شدند، روی یک ضد حمله گل چهارم را به ثمر رساندند و فرناندز این بار به عنوان آقای گل ظاهر شد.

بازیکن پرتغالی از سمت چپ خط دفاع شفیلد نفوذ کرد و توپ را به محوطه جریمه فرستاد که راسموس هویلوند با سرعت زیاد به توپ رسید و قبل از تاثیرگذاری دروازه بان حریف، توپ را به گل تبدیل کرد.

2014733

شفیلد که امشب تیم ضعیفی به نظر نمی رسید تا آخرین لحظات این دیدار مانع از خط دفاعی یونایتد شد اما این بار شاگردان ده هاچ راه های نفوذ را برای پیروزی در این دیدار بستند.

منچستریونایتد با پیروزی در دیدار امشب 53 امتیازی شد و در رده ششم قرار گرفت. تیم شفیلد با 16 امتیاز در رده بیستم باقی مانده است.

مجله اخبار فوتبال خارجی