پیش نمایش گرگ ها: واکنش زیاد، تغییرات زیاد نیست

صبح همگی بخیر.

کمی عجیب است که پس از چنین هفته ناامیدکننده‌ای، که در سطوحی که مدت‌هاست نداشتیم، درد و درون‌گرایی به همراه داشت، اگر وولوز را شکست دهیم، آرسنال بتواند بعداً به صدر جدول لیگ برتر برسد. اما گاهی اوقات واقعیت عجیب است و این حقیقت آن است.

در کنفرانس مطبوعاتی دیروز خود، از میکل آرتتا در مورد پاسخ به شکست های ویلا و بایرن سوال شد و آن را به گونه ای بیان کرد که فکر نمی کنم بسیاری از ما داشته باشیم، اما احتمالاً می توانید درک کنید:

فکر می کنم بازیکنان و کادرفنی بسیار خوش شانس هستند که هفته ای را که ما پشت سر گذاشتیم را سپری کردند. این هفته ای است که ما می خواهیم و سال هاست به دنبال آن بوده ایم که در آرسنال داشته باشیم. شما باید با آنها مقابله کنید. اگر می خواهید در این موقعیت باشید، باید از آن عبور کنید. مقابل این حریفان سخت خواهد بود. حاشیه ها حداقل است و باید به رقابت بروید و سعی کنید بهتر از آنها باشید. و شاید حتی اگر بهتر باشید، برنده نشوید.

این می تواند در خانه، مقابل بایرن و مقابل ویا رخ دهد. آیا برای واکنش به آن آماده هستید؟ اگر نه، شما برای زندگی در این هفته ها آماده نیستید. ما می خواهیم در این هفته ها زندگی کنیم. پاسخ این سوال این است که آیا سخت است یا سخت؟ برای خودتان متاسف نباشید، می خواهید اینجا باشید، آماده باشید، زیرا این یک احتمال است.

این روشی است که می‌توان گفت دلیل این همه دردناک بودن این است که معنای زیادی دارد، زیرا خطرات زیاد است، جاه‌طلبی‌ها زیاد است و انتظارات بالا رفته است. از دست دادن یک بازی که به این معنی است که شما در رتبه هشتم باقی می‌مانید نیز جالب نیست، اما در زمینه برنده شدن یا موفقیت، تقریباً اهمیتی ندارد.

و به زبان ساده تر، با اشاره به بازی امروز و مسابقه عنوان، گفت:

ما در اینجا یک شانس واقعی داریم، بیایید با بازی ها به سمت آن برویم، ما باید این اتفاق بیفتد، این وظیفه ماست.

در مورد تیم امروز، علیرغم اینکه صحبت از چرخش و خستگی زیاد شده است، انتظار تغییرات زیادی ندارم. اگر اخیراً برای بازی کردن به بازیکنان خاصی اعتماد نشده است، من کاملاً نمی دانم چه چیزی ممکن است در این مدت تغییر کرده باشد، زیرا ما وارد مرحله ای می شویم که حاشیه خطا کمتر از صفر است. اگر بخواهم حدس بزنم، ممکن است شاهد تغییراتی در قسمت جلو باشیم، جایی که بازیکنانی مانند گابریل ژسوس و لئاندرو تروسارد، که در اواسط هفته شروع نکردند، ممکن است از همان ابتدا شامل شوند.

شاید جورجینیو انصراف دهد و امیل اسمیت رو را دوباره مانند بازی لوتون شروع کنید و احتمالاً تصمیمی در یکی از پست های دفاع کناری گرفته شود. تومیاسو می تواند از دفاع راست شروع کند تا به بن وایت استراحت زیادی بدهد، و این احتمالاً به معنای الکساندر زینچنکو در سمت چپ است، جایی که آرتتا ممکن است احساس کند بازی خارج از خانه فشار کمی برای بازیکنی که فرمش خوب نیست است. بهترین اواخر

اما این ایده که میکل آرتتا ممکن است تغییرات زیادی ایجاد کند به نظر من خیالی است، این کاری نیست که او انجام می دهد. همچنین لازم به ذکر است که باید به این فکر کنیم که برخی از این بازیکنان نیز چه می خواهند. من مطمئن هستم که حتی با پاهای خسته، آنها ناامید خواهند شد که بیرون بروند و بازی کنند و اوضاع را درست کنند. اگر در آن زمین بیرون نروید، نمی توانید خودتان را بلند کنید و دوباره بروید.

من از این واقعیت که وولوز دارای تعداد زیادی از بازیکنانی است که به دلیل مصدومیت غایب هستند، احساس راحتی نمی کنم. آن‌ها به استخوان‌های برهنه تبدیل شده‌اند، و بدیهی است که برای ما بهتر است که آن‌ها مانند ماتئوس کونا، پدرو نتو و نلسون سمدو را از دست بدهند، رایان آیت‌نوری و هوانگ هی‌چان کاملاً مناسب نیستند، اما تقریباً آماده حضور هستند. با این حال، آنها فصل بسیار خوبی را زیر نظر گری اونیل پشت سر گذاشتند و شما هر تیمی را در این لیگ به خطر می اندازید.

من هیچ نگرانی ندارم که آرتتا آن را در تیمش تحت تأثیر قرار دهد. من نگران این هستم که این هفته چقدر از ما خارج شده است، اما بیایید امیدوار باشیم که عملکرد و نتیجه ای داشته باشیم که در پایان 90 دقیقه احساس بهتری نسبت به همه ما ایجاد کند.

مثل همیشه، می‌توانید برای پوشش زنده وبلاگ بعداً و همه مطالب پس از بازی در آرسبلاگ نیوز به ما بپیوندید. پادکست پیش‌نمایش در حال حاضر در Patreon است – و فقط برای یادآوری، ما در این ماه 100٪ از درآمد Patreon خود را به یونیسف اهدا می‌کنیم تا به کودکانی در سراسر جهان که تحت تأثیر درگیری، قحطی و بیماری هستند کمک کنیم. بنابراین اگر ثبت نام کنید، محتوای عالی دریافت می کنید و به یک هدف بزرگ کمک می کنید.

درست است، من آن را در آنجا می گذارم، و بعداً شما را برای بازی می گیرم. بیا تو قرمزها!

https://arseblog.com/2024/04/wolves-preview-lots-of-reaction-not-too-many-changes/ منبع: