کاپیتانی که مورایس دوستش دارد (عکس)

علی محمدی پس از ریکاوری از مصدومیت در نیم فصل، 3 بار به عنوان استارت و 6 بار به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و بدون شک با داشتن چنین کاپیتانی که جو تیم را به هم نمی زند. در روزهایی که روی نیمکت می نشست و سعی می کرد متحد شود، داشتن یک تیم آرزوی هر مدیری از جمله مورایس است.

1830009



مجله اخبار فوتبال داخلی

با حضور مورائیس ابتدا تصور می شد که این بازیکن جدا شود اما سرمربی طلایی پرتغالی اصفهانی پس از زیر نظر گرفتن شرایط علیمحمدی در تمرینات او را حفظ کرد و حتی اگر در هفته های ابتدایی فرصت بازی پیدا کرد به دلیل عدم حضور او در این دیدار. تی، اما اکنون او به تدریج به یکی از اعضای اصلی تیم تبدیل می شود.

جلال علیمحمدی کاپیتان اول تیم فوتبال سپاهان است که رفته رفته توجه مورائیس را بسیار بیشتر از قبل به خود جلب می کند.

کاپیتانی که مورایس دوستش دارد (عکس)


سرویس خبر شماره: 1894656
17 مارس 1401 در 03:18 ب.ظ
7.2 هزار |

2نقطه نظر

اوج کار علیمحمدی که مهارت بالایی در کنترل، حفظ توپ و ارسال پاس های سالم دارد و به نظر می رسد به همین دلیل به ترکیب اصلی رسیده، روی گل سوم بازی مقابل هوادار بود. او با پاس خود سه بازیکن را پشت سر گذاشت و زکی پور حال و هوای خوبی داشت و پاس کاتاتائو را برای اولین گل فصل خود برای طلایی ها به ثمر رساند.

با شروع لیگ بیستم بود که علیمحمدی به عنوان یکی از آخرین خریدهای محرم نویدکیا به سپاهان پیوست و در دو سال حضور این مربی به یکی از مهره های اصلی این تیم تبدیل شد و در مسیر صعود قرار گرفت. نایب قهرمان. قهرمانی و عنوان سومی.

1830008

علی محمدی که کاپیتان اول سپاهان نیز هست، در بازی مقابل هوادار پیش از نورافکن که در بسیاری از بازی های سپاهان بعد از جام جهانی در خط هافبک مورد استفاده قرار گرفت و در روزی که شاگردان مورایس به پیروزی رسیدند، وارد ترکیب اصلی شد. نتیجه 3 آنها توانستند این هوادار را با یک نتیجه شکست دهند، این بازیکن تا سوت پایان بازی در زمین ماند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علیمحمدی از بازیکنان آموزش دیده آکادمی سپاهان است که پس از جدایی از این باشگاه در تیم های فجرشهید سپاسی شیراز و صبای قم بازی کرد و در دوران عبدالله ویسی بار دیگر به اصفهان بازگشت. این بازگشت دو فصل و نیم به طول انجامید و این هافبک در پنجره زمستانی لیگ هجدهم تصمیم به جدایی گرفت و برای بازی در پیکان راهی تهران شد. جایی که به یکی از مهره های اصلی این تیم تبدیل شد اما جدایی علیمحمدی از سپاهان با انتخاب محرم نویدکیا به پایان رسید.