کونته: من می توانم به افراد زیادی فوتبال یاد بدهم

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، پیش از دیدار فردا در لیگ قهرمانان اروپا از سبک بازی تیمش دفاع کرد و به خبرنگاران گفت که نباید او را یک احمق دید.

کونته: من می توانم به افراد زیادی فوتبال یاد بدهم

باخت 3-0 چیزی نیست. می توانید شش، هفت یا هشت گل بخورید. این چیزی است که اغلب در انگلیس اتفاق می افتد. البته در دوران فوتبالم چنین اتفاقی برای من نیفتاد زیرا اعتقادی به فضا دادن به حریف ندارم. اما این چیزی است که اغلب در فوتبال انگلیس اتفاق افتاده است. من احمق نیستم و می توانم به بسیاری از افرادی که ادعا می کنند فوتبال بازی می کنند، فوتبال یاد بدهم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

من سعی می کنم تمام تلاشم را برای تیم انجام دهم و اگر به من اعتماد دارند باید اجازه دهند کارم را انجام دهم. انتخاب بازیکنان تصمیم من است. اگر کسی را در ترکیب قرار ندهم، او آماده نیست.

هنگامی که کونته توسط برخی از روزنامه نگاران که از سبک بازی تیمش و به ویژه عملکرد اسپرز در باخت مقابل آرسنال انتقاد داشتند، مورد سوال قرار گرفت، کونته با عصبانیت به آنها پاسخ داد و گفت که احمق نیست و می تواند به افراد زیادی فوتبال بیاموزد. .

سرمربی تاتنهام در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر انتقاد هواداران از او پس از باخت مقابل آرسنال گفت: یک هوادار باید هوادار باشد، یک هوادار باید هوادار باشد، یعنی همه باید هوادار باشند. من می دانم که هرکسی می تواند به آنها اجازه دهد نظر خود را داشته باشند، اما من کسی هستم که شرایط تیم را روز به روز در طول تمرین می دانم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آنتونیو کونته یک روز قبل از دیدار تیمش مقابل آینتراخت فرانکفورت در لیگ قهرمانان اروپا در نشست خبری شرکت کرد. کونته که به همراه تیمش در آلمان به سر می برد، در آن کنفرانس خبری از برخی سوالات خبرنگاران عصبانی شد.


سرویس خبر شماره: 1846423
11 اکتبر 1401 در 23:01 |
7.7 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر