اجرای سوپر باول Jauan Jennings به وضعیت FA کمک می کند

Jauan Jennings قرار است در خارج از فصل آینده بازیکن آزاد باشد. قرارداد او پس از گذراندن سه سال اولش با سانفرانسیسکو 49رز به پایان می رسد، اما مشخص نبود که او چقدر در بازار آزاد تقاضا دارد.

او احتمالا بعد از بازی در سوپر بول توجه بیشتری را به خود جلب خواهد کرد.

49ers: Jauan Jennings برچسب قیمت خود را با اجرای Super Bowl افزایش داد

اگر 49ers حفظ می‌کردند و بازی را می‌بردند، احتمالاً جنینگز MVP می‌شد. تعداد یاردی و صید او از جدول آمار خارج نشد، زیرا او 4 چنگ برای 42 یارد داشت. اما بازی‌های او به موقع بود، زیرا سه تای آن‌ها برای اولین بار به زمین رفتند، و او مسئول هر دو تاچ‌دانی بود که تیمش در طول بازی به ثمر رساند.

در کوارتر دوم، جنینگز با پرتاب یک تاچ داون به کریستین مک کافری در بازی گجت، برتری سانفرانسیسکو را به 10 امتیاز افزایش داد. او در تنها تاچ داون دیگر برای 49ers نیز دست داشت، یک پاس 10 یاردی گرفت و از طریق تکل ها برای کسب امتیاز در کوارتر سوم مبارزه کرد.

پاتریک ماهومز و روسای در نهایت ثابت کردند که بیش از حد قابل کنترل هستند. 49ers یک گل میدانی را در وقت اضافه پس از عبور احتمالی تاچ داون از بالای سر جنینگز در منطقه پایانی زدند و کانزاس سیتی در درایو بعدی یک توپ را به ثمر رساند تا برنده بازی شود.

شماره های فصل معمولی تحت تاثیر قرار نمی دهند

برنده شدن در Super Bowl MVP مطمئناً تقویت خوبی برای رزومه بازیکن آزاد جنینگز خواهد بود، زیرا بازیکنان کمتر شناخته شده دیگری نیز بوده اند که این جایزه را برده اند و سپس آن را به یک روز دستمزد بزرگ تبدیل کرده اند.

اما توانایی او در ارائه بازی های بزرگ در یک بازی بزرگ باید به وضعیت او در بازار آزاد کمک کند. در حالی که گروه گیرنده‌های بازیکن آزاد امسال دقیقاً عمیق نیست، جنینگز با 19 شکار خود برای 265 یارد و 1 تاچ داون در فصل معمولی چندان موردی نداشت.

این اعداد وقتی به گیرنده‌های دیگر نماینده رایگان می‌رسد، از صفحه خارج نمی‌شوند، زیرا با افرادی مانند مک هالینز و الکس اریکسون برابری می‌کنند. اما دو تاچ داون در Super Bowl مطمئنا کمک کننده خواهد بود.

آیا 49ها علاقه ای به بازگرداندن او نشان خواهند داد؟ آنها باید فضای سقفی داشته باشند، اما در سال 2025 صورت حساب گرانی را پرداخت خواهند کرد. آنها احتمالاً فقط مایل هستند که یک قرارداد یک ساله به جنینگز بدهند زیرا باید راهی برای پرداخت به برندون آیوک نیز بیابند، اگرچه جنینگز احتمالاً این کار را خواهد کرد. با معامله بعدی خود به دنبال امنیت طولانی مدت باشد.



https://sportslens.com/news/49ers-jauan-jennings-super-bowl-performance-should-help-his-free-agent-status/ منبع: