رونالدو به واتفورد پیوست! (تصویر)


سرویس خبر شماره: 2001783
24 فوریه 1402 در 01:28
618 |

0نقطه نظر

بازیکن جوانی به نام رونالدو به تیم اصلی واتفورد پیوست و از مراسم معرفی خود به سبک واقعی کریستیانو رونالدو لذت برد.

رونالدو به واتفورد پیوست!  (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از حضور دو رونالدو در سطح اول فوتبال جهان که حالا به عنوان بهترین های تاریخ این ورزش در جهان شناخته می شود، تیم اصلی واتفورد در فکر آموزش رونالدوی سوم برای تبدیل شدن به یک ستاره جهان است. .

آکادمی موفق زیر 17 سال واتفورد، تیم سابق هرتفوردشایر انگلیس، امروز با رونالدو ستاره 14 ساله قرارداد امضا کرد که قرار است کار حرفه ای خود را با این تیم آغاز کند.. او در مراسم معرفی خود با استایل معروف کریستیانو رونالدو با فرساد سیو و ژست خودش خوشحال ظاهر شد تا نشان دهد بیشتر از اسمش می خواهد شبیه فوق ستاره پرتغالی باشد.
او پس از گرفتن اولین عکس خود با باشگاه، به تقلید از رونالدو پرداخت که با تشویق افراد کم نظیر حاضر در اتاق ارائه مواجه شد و همه با هم فریاد زدند: نجات!

1990328
1990329

کای پارکینسون، سرمربی تیم زیر 17 سال واتفورد در پستی اینستاگرامی خطاب به این بازیکن جوان نوشت.: “به پسر عزیزمان رونالدو که امروز قراردادش را امضا کرد تبریک می گویم. همچنین باید از مادرش که یکی از بهترین و فداکارترین مادران فوتبالی است که می شناسم تشکر ویژه داشته باشیم. تعهد به کار و اشتیاق این کودک برای یادگیری بیشتر و پیشرفت از او به ارث خواهد رسید. اتفاق افتاده است. پیشرفت آنها در یک سال گذشته بی سابقه بوده است و نتایج خود گویای آن است. کار ما ادامه دارد…”

مجله اخبار فوتبال خارجی