بحث رهبری چلسی در جریان است، باید از پنهان شدن دست برداریم – Talk Chelsea

کالیدو کولیبالی تابستان امسال با رهبری و تجربه وارد زمین شد و کاپیتان ناپولی بود. اما حتی او در آخرین بخش از بازی های لیگ پنهان شده است زیرا چلسی همچنان به مبارزه ادامه می دهد. این برای به اصطلاح “رهبران” ما در این تیم عادی شده است.

کالیدو کولیبالی چلسی

افراد دیگری در این تیم هستند که می توانند رهبران خوبی شوند، اما شاید هنوز آنجا نیستند. چلسی حتی در حال حاضر ممکن است به دنبال جذب یک یا دو پروفایل باشد که بتواند رهبری را با آنها به ارمغان بیاورد، زیرا ما مطمئناً در حال حاضر فاقد آن هستیم و باید آن را بازگردانیم.

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/chelseas-leadership-debate-rumbles-on-need-to-stop-hiding/ منبع:

وقت آن است که مشعل کاپیتانی در تابستان امسال پاس شود، اما کجا می رود؟ ریس جیمز و میسون مانت دو تماس برجسته بوده اند. اما برخی از هواداران نگران ساکت بودن جیمز در زمین هستند و با مانت، ما حتی نمی دانیم که آیا او هنوز قراردادش را تمدید می کند و بعد از 20204 در باشگاه می ماند یا خیر.

کالیدو کولیبالی

مسئله اصلی این است که باشگاه از رهبرانی مانند پتر چک، اشلی کول، جان تری، فرانک لمپارد و دیدیه دروگبا به یک تیم کلی ضعیف تر با کمبود شدید رهبر تبدیل شده است.

وقتی تراشه‌ها پایین می‌روند، پنهان می‌شوند. و آنچه اکنون چلسی به شدت به آن نیاز دارد این است که رهبران بایستند و شنیده شوند. تنها رهبر واقعی ما در حال حاضر از نظر من تیاگو سیلوا است، اما قرارداد او به پایان رسیده است و او اکنون در اواخر 30 سالگی خود برای همیشه بازی نمی کند.

در حال حاضر صحبت های زیادی در مورد رهبری در تیم چلسی وجود دارد، و این موضوعی است که حداقل برای چند فصل خوب در حال حاضر در چلسی داغ شده است.

رفتن از فرانک لمپارد و جان تری به جورجینیو و سزار آزپیلیکوئتا به عنوان نایب کاپیتان و کاپیتان شما، تنزل رتبه قابل توجهی است که واقعاً ضررهای زیادی را به همراه داشته است.