برونو: خوشحال بودم که انگار رونالدو گل زده است

بعد از گل اول خوشحال بودم که انگار کریستیانو گل زده است. احساس می‌کردم گل به نام من خواهد بود، اما هدفم عبور از توپ برای رونالدو بود. همه ما از برد تیم خوشحالیم. مهم نیست چه کسی گل می زند. کریستیانو یک مهاجم است و همیشه به دنبال گلزنی است. این مشکل برای مهاجمان مهمتر است اما همانطور که گفتم مهمترین مشکل این بازی برداشتن قدم بعدی بود. هدفی که به آن رسیده ایم».



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1856215
8 دسامبر 1401 ساعت 01:22
21.9 هزار |

3نقطه نظر

برونو در پایان بازی به خبرنگاران گفت: ما یک گروه و تیم متحد هستیم، این به ما کمک می کند تا در زمین موفق شویم، با این روحیه و همدلی است که نتیجه می گیریم.

برونو فرناندز که هر دو گل را در برد 2-0 پرتغال مقابل اروگوئه به ثمر رساند، پس از گل اول ابراز خوشحالی کرد که انگار کریستیانو رونالدو آن را به ثمر رسانده است.

برونو: خوشحال بودم که انگار رونالدو گل زده است

اما گل اول ستاره منچستریونایتد زمانی به ثمر رسید که برای چند ثانیه همه فکر کردند کریستیانو رونالدو آن گل را زده است. در حالی که اعزام برونو به سمت دروازه اروگوئه با پرش ارتفاع رونالدو همراه بود، در ابتدا به نظر می رسید توپ به سر سرسون برخورد کرده و او اولین گل تیمش را به ثمر رساند.

اما زمانی که نام برونو فرناندز به عنوان گلزن پرتغال روی اسکوربورد ورزشگاه حک شد، مشخص شد که رونالدو در آن بازی یک میلی متر با گلزنی فاصله دارد. فرناندز در دقایق پایانی گل دوم پرتغال را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، برونو فرناندز ستاره اصلی پرتغال در بازی امشب مقابل اروگوئه بود. برونو هر دو گل را در برد 2-0 سلسائو به ثمر رساند.