بهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتورسازی است


سرویس خبر شماره: 2016894
6 مه 1403 در 05:58
380 امتیاز خبر

2نقطه نظر

من تبریزی هستم اما دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود.

یونس بهنر معتقد است در این مقطع از فصل مربیان ایرانی می توانند بیشتر به تراکتور کمک کنند.

بهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتورسازی است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مس سونگون روز جمعه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هوادار می رود. یونس بهنر که هم اکنون به عنوان سرمربی تیم فوتبال مس سونگون فعالیت می کند، امروز در حاشیه آخرین تمرین این تیم قبل از عزیمت به تهران گفت: جام حذفی را خیلی خوب شروع کردیم و در دو بازی قبلی میزبان بودیم و خدا را شکر بردهای بزرگی داشتیم. سومین بازی ما با تیم هواداران در تهران برگزار می شود و قطعا شاهد بازی خوبی از سوی بچه ها خواهیم بود. طرفداری یک تیم لیگ برتری است که با هدایت مسعود شجاعی فوتبال خوبی بازی می کند. مطمئنم روز جمعه شاهد بازی خوبی بین دو تیم خواهیم بود.

او که در تراکتور بازی می کرد از نتایج این تیم در این فصل صحبت کرد.: در ابتدای فصل شاید به هارمونی نرسیدند اما بعدها نتایج خوبی گرفتند. فکر می کنم الان هم که آقای خمس رفته، تراکتور همین قدرت را دارد و فکر نمی کنم از این به بعد عملکرد بدی داشته باشد.

بهنر احتمال حضور یحیی گل محمدی در تراکتور را مطرح کرد: آقای گل محمدی هم بازیکن خوب و باهوشی بود و هم نشان داد که در تمرینات یکی از مربیان خوب ایرانی است. نمی دانم نظر مالک و مدیرعامل باشگاه چیست، اما اگر نظرشان به سرمربی ایرانی باشد، آقای گل محمدی یکی از مربیان خوب کشور است. ضمن اینکه آقای خطیبی هم می تواند گزینه خوبی باشد.

بازیکن سابق تراکتورسازی در پاسخ گفت که سرمربی خارجی برای این تیم مناسب تر است یا سرمربی بومی.: در این مرحله فکر می کنم مربیان ایرانی مفیدتر هستند. تا زمانی که سرمربی خارجی نیامد 6-7 بازی تمام شده و نمی تواند نتایج بهتری بگیرد. سال آینده را نمی دانم اما در این مرحله مربی ملی بهتر است.

بهنر در مورد شرایط لیگ برتر و مدعیان قهرمانی اظهار نظر کرد: 8 سال در تراکتور بازی کردم و چهار فصل در پرسپولیس بودم. تیم اول من تراکتور است اما منکر این نیستم که پرسپولیس را هم دوست دارم. آن زمان که ما بازی می کردیم فقط پرسپولیس و استقلال پخش زنده داشتند و ممکن بود فکر کنند من بیشتر در تیم پرسپولیس هستم در حالی که 8 سال با جان و دل برای تراکتور بازی کردم و خیلی خوشحالم. موفقیت این تیم درست است که سخت است اما دوست دارم تراکتور برنده شود. اما بین پرسپولیس، استقلال و سپاهان دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود اما همانطور که گفتم من تراکتور هستم.

مجله اخبار فوتبال داخلی