فصل طلایی: دیوید رایا آرسنال را نجات داد


سرویس خبر شماره: 2016887
6 اردیبهشت 1403 ساعت 05:41 |
817

0نقطه نظر

دیوید رایا، دروازه بان آرسنال، رکورد قابل توجهی در بسته نگه داشتن دروازه خود در این فصل ثبت کرده است.

فصل طلایی: دیوید رایا آرسنال را نجات داد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میکل آرتتا و آرسنال می خواهند به ناکامی طولانی مدت خود در قهرمانی در لیگ برتر پایان دهند. توپچی ها در صدر جدول لیگ برتر با لیورپول و منچسترسیتی رقابت می کنند. جایی که آنها تنها 3 امتیاز جلوتر هستند.

تیم لندنی در مواجهه با این رقابت تنگاتنگ می داند که نباید شکست بخورد و در این زمینه بر عملکرد دروازه بان خود تکیه کرد. برای این کار آنها مهره قابل اعتمادی دارند، دیوید رایا به طور شگفت انگیزی به اعتماد آرتتا پاسخ داد و دروازه خود را بسته نگه داشت.

این بازیکن اسپانیایی در فصل جاری لیگ برتر 28 بازی انجام داده و در نیمی از آنها موفق شده دروازه خود را بسته نگه دارد. این دروازه بان در رقابت با آرون رمزدیل اعتماد آرتتا را به دست آورد و در این فصل در 34 بازی 21 گل دریافت کرده است. زمانی که رمزدیل جایگزین او شد، او تنها 4 بازی از بازی خارج شد.

رمزدیل 25 ساله با پیوستن دیوید رایا به آرسنال موقعیت اصلی خود را از دست داد. رمزدیل قبل از رقابت با این بازیکن اسپانیایی دو فصل عالی را در این تیم سپری کرد. با این حال، او در این فصل دو کلین شیت در شش بازی داشته است. او در این تعداد بازی 5 گل به ثمر رساند.

مجله اخبار فوتبال خارجی