بوکا جونیورز از فاکوندو پلیستری منچستریونایتد می خواهد که در حمله با ادینسون کاوانی شریک شود – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد


با حذف منچستریونایتد از لیگ قهرمانان اروپا و جام کارابائو، تعداد بازی‌ها به شدت کاهش می‌یابد و از این رو، اریک تن هاگ، سرمربی تیم تصمیم گرفت به جای نگه داشتن آنها و راکد ماندن، چند ستاره خوش شانس را به صورت قرضی در ژانویه بفرستد. توسعه آنها

هانیبال مجبری و فاکوندو پلیستری در نیمه اول کمپین چند موقعیت به دست آوردند اما به نظر می رسید هنوز برای صعود آماده نیستند.

در میان کشمکش هلندی با جیدون سانچو و فرم ضعیف آنتونی، یک حفره در سمت راست ایجاد شد و سرمربی سابق آژاکس در 14 نوبت به اروگوئه‌ای روی آورد که تنها 3 بار از ابتدا به میدان رفت.

وینگر راست تند به نظر خام به نظر می رسید و بنابراین تصمیم گرفته شد که جدایی منطقی تر باشد و او به گرانادای اسپانیا قرض داده شود.

آینده پلیستری

این بازیکن 22 ساله تاکنون 9 بازی برای تیمی انجام داده است که یک گل به ثمر رسانده و دو پاس گل نیز ارائه کرده است.

او پس از ساموئل اتوئو در آوریل 2000، جوان‌ترین بازیکن لالیگا شد که در همان بازی خارج از خانه مقابل بارسلونا یک پاس گل می‌گیرد و گل می‌زند.

علیرغم حضور ثابت تیم ملی اروگوئه، این بازیکن جوان سابق پنارول نتوانست در اولدترافورد به موفقیت دست پیدا کند و مدت زیادی را به صورت قرضی در ابتدا در آلاوس و حالا در گرانادا سپری کرده است.

رفتار او در منچستر ایجنت او را تحت تاثیر قرار نداده است و در چند فصل اخیر شایعات متعددی مبنی بر جدایی این وینگر وجود دارد.

بسیاری از باشگاه های آمریکای جنوبی همچنان به پلیستری علاقه مند هستند و به گفته بوکا نوتیسیاس، بوکا جونیورز در حال برنامه ریزی رویکرد دیگری برای ستاره یونایتد در تابستان است.

خوان رومن ریکلمه، رئیس بوکا و اسطوره سابق آرژانتین، مشتاق است در آینده قهرمان کوپا سودامریکانا شود و از این نظر، او می‌خواهد پلیستری را به باشگاهی بیاورد که حمله آن در حال حاضر توسط بازیکن سابق یونایتد هدایت می‌شود.

ادینسون کاوانی در حال حاضر خط مقدم تیم از La Bombonera را بر عهده دارد و اضافه شدن هموطن سریع او می تواند بعد دیگری به حمله بوکا بیافزاید.

این گزارش از Pellistri به عنوان “بزرگترین آرزوی فعلی” Riquelme یاد می کند، اما از هم اکنون آنها فقط به یک قرارداد قرضی فکر می کنند.

بوکا پلیستری را می خواهد

“اگر بوکا علاقه رسمی نشان دهد، من مذاکرات را انجام خواهم داد تا این (حرکت) اتفاق بیفتد. من معتقدم که بوکا می تواند فاکو را تا حد زیادی تقویت کند و بالعکس.

ارزش فعلی پلیستری در بازار 10 میلیون یورو است و با توجه به پرداخت 8.50 میلیون یورویی یونایتد برای این بازیکن اروگوئه ای در سال 2020، این احساس این بود که قهرمان 20 دوره لیگ انگلیس او را با توجه به پتانسیل و سن کمش به سود زیادی می فروشد.

با این حال، اگر یونایتد درخواست زیادی نکند، بوکا برای خرید دائمی آماده است. جالب است که ببینیم مالکان مشترک INEOS چگونه این را می بینند. آنها برای خرید باید خوب بفروشند و در حال برنامه ریزی برای تسویه حساب تابستانی هستند.

و بازیکنی که در همین چند سال فقط 4 بار شروع کرده است، مشخصاً در برنامه های سرمربی نیست و احتمال خروج از این تیم محتمل به نظر می رسد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/18/boca-juniors-want-manchester-uniteds-facundo-pellistri-to-partner-edinson-cavani-in-attack-279031/ منبع: