توصیه کاپلو به ستاره میلان: از بلینگهام یاد بگیر!


سرویس خبر شماره: 2016899
6 مه 1403 ساعت 6:50 ق.ظ.
1.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

فابیو کاپلو جود بلینگهام را به عنوان مثال ذکر کرد و گفت رافائل لیائو باید از نفوذ خود در رئال مادرید الهام بگیرد.

توصیه کاپلو به ستاره میلان: از بلینگهام یاد بگیر!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فابیو کاپلو، سرمربی سابق میلان به عملکرد رافائل لیائو در این باشگاه شک دارد و او را با جود بلینگهام رئال مادرید مقایسه می کند.

میلان برای دومین فصل متوالی موفق به کسب هیچ جامی نشد. روسونری در دربی دوشنبه شب با نتیجه 2-1 مغلوب اینترمیلان شد و با ششمین شکست متوالی دربی میلان سن سیرو را ترک کرد.

کاپلو به گاتزتا دلو اسپورت گفت: “در قسمت دوم فصل، میلان از کمک چند بازیکن کلیدی برخوردار نبود: مایک ماینیان، تئو هرناندز، فیکایو توموری و رافائل لیائو. اگر آنها ستون های آینده میلان باشند، فکر کردن به آینده دشوار خواهد بود. اولین کاری که مدیران باید انجام دهند این است که بفهمند آیا این بازیکنان همچنان می خواهند بمانند یا می خواهند بروند، میلان به سه بازیکن، یک مدافع میانی، یک هافبک میانی و یک مهاجم نیاز دارد.

2014616

لیائو پس از باخت میلان به اینتر و حذف لیگ اروپا مقابل رم مورد انتقاد هواداران و رسانه ها قرار گرفت.

کاپلو هنگام بررسی عملکرد لیائو گفت: لیائو پتانسیل بالایی دارد، اما هرگز نمی‌دانید که او چه بازیی را انجام خواهد داد. به همین دلیل است که من در مورد او شک دارم. منتظرش هستم به جود بلینگهام نگاه کنید. تاثیر آن تکان دهنده بود. با این حال، اگر لیائو و تئو هرناندز متوقف شوند، میلان 60 درصد از تیم خود را از دست خواهد داد.

کاپلو درباره وضعیت استفانو پیولی در میلان نیز گفت: در هر صورت، هواداران باید قدردان پیولی باشند. او یک اسکودتوی غیرمنتظره به دست آورد و میلان را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رساند.

مجله اخبار فوتبال خارجی