خوزستانی های پرسپولیس قاتلان صنعت نفت آبادان!



دو بازیکن خوزستانی در ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان به میدان رفتند که خوشبختانه هر دو موفق به گلزنی شدند.

در دقیقه 66 عیسی آل کثیر از روی ساق های پیام پارسا مدافع جوان صنعت نفت آبادان از روی پاس مهدی ترابی گل دوم تیمش را به ثمر رساند و اصلا خوشحال نشد. این مهاجم گلزن قبلا در تیم آبادانی بازی می کرد و به همین دلیل حاضر به خوشحالی نشد. همچنین در دقیقه 71 محمدحسین کنعانی زادگان ضربه خود را از روی نقطه پنالتی بر خلاف جهت دروازه بان میزبان به گل تبدیل کرد.

کنعانی زادگان که اصالتا خوزستانی است پس از به ثمر رساندن گلی که توسط تماشاگران میزبان و هموطنانش مورد تشویق قرار گرفت، با ناراحتی دستان خود را بالا برد. باید بگویم؛ هواداران صنعت نفت قبل از شروع و پس از پایان دیدار مقابل پرسپولیس کنعانی به تشویق پرداختند.

تیم فوتبال پرسپولیس دیدار حساس هفته بیست و چهارم خود را مقابل صنعت نفت آبادان با سه گل به پایان رساند و هواداران آبادانی اقدام جالبی را علیه مدافع این تیم انجام دادند.

محمدحسین کنعانی زادگان که در غم از دست دادن پدربزرگ خود به سوگ نشسته است، در حین گرم کردن قبل از شروع مسابقه مورد تشویق تماشاگران آبادانی قرار گرفت. کنعانی زادگان که به عنوان گل سوم پرسپولیس از روی نقطه پنالتی دروازه نفت را باز کرد، در پایان با تشویق هواداران آبادانی روبرو شد. هواداران صنعت مدافع پرسپولیس را با وجود ناراحتی از شکست تیم محبوبشان تشویق کردند و با شعار کنعانی تسلیت، تسلیت به استقبال او رفتند.

محمدحسین کنعانی زادگان نیز به گرمی به حاضران آبادانی پاسخ داد و با خاطره ای خوش، خوش آبادان را به مقصد تهران ترک کرد.

بیشتر بخوانید: بازیکنان پرسپولیس به حریف خود تهمت زدند؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال