حرکت هوشمندانه برای شکستن تراکتور (عکس)


سرویس خبر شماره: 2015785
1 مه 1403 ساعت 08:34
1.4K |

4نقطه نظر

مدافع نساجی با پیشروی به سمت محوطه جریمه تراکتورسازی عامل شکست این تیم شد.

حرکت هوشمندانه برای شکستن تراکتور (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازیکنان نساجی مازندران برای رسیدن به پیروزی روز گذشته مقابل تراکتور تلاش و اراده زیادی نشان دادند که باعث خوش بینی بیشتر آنها در ادامه فصل شد و در همه پست ها انگیزه زیادی برای رسیدن به سه امتیاز داشتند. . هوشمند علاوه بر نمایش مطمئن در فاز دفاعی، در بخش تهاجمی نیز به تیمش کمک کرد.

امیرمحمد هوشمند پس از ارائه عملکردی موثر در خط دفاع نساجی در دیدار مقابل سپاهان در ورزشگاه نقش جهان و اجازه گلزنی را به ستاره های حریف نداد، دیروز تمامی نبردهای مقابل تراکتوری ها را مدیریت کرد و انجام بازی های خطرناک ممنوع است. گلزنان مقابل او به گل خود می رسند.

2012942

این مدافع 24 ساله روز گذشته علاوه بر اینکه در خط دفاعی نساجی مقابل تراکتور به نمایشی مطمئن و بی نقص دست یافت، در فاز تهاجمی نیز موثر بود که در نهایت حضور به موقع در حملات و توپ های بلند در زمین حریف کارساز بود.

در دقیقه 63 که نساجی مقابل تراکتور صاحب کرنر شد، هوشمند با یک پاس دقیق توپ را به پشت محوطه برگرداند تا علی صفایی داور مسابقه حسین پورحمیدی و محمد عباس زاده را پنالتی تشخیص دهد و نساجی به گل برسد. سه امتیاز در همان مرحله

مجله اخبار فوتبال داخلی