دکتر بیژن و اکرمی; یک نقشه خنثی شده!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چند روز پیش بود که برخی رسانه ها از حذف نام بیژن حیدری و حسن اکرمی دو داور سرشناس ایرانی از لیست داوران بین المللی فوتبال خبر دادند. در همین راستا گفته شده که کمیته داوران تصمیم به تجدید قوا گرفته و قصد دارد با حذف نام این دو داور مطرح، داوران جوان تری را به لیست نخبگان اضافه کند.

بر خلاف شایعات بیژن حیدری و حسن اکرمی در لیست داوران بین المللی حضور دارند و شانس قضاوت در جام ملت های آسیا را دارند.

دکتر بیژن و اکرمی;  یک نقشه خنثی شده!

این امر به این دلیل بود که حیدری و اکرمی از نظر سنی جزو داوران ارشد ایران نیستند و با توجه به آمادگی جسمانی، همچنان می توانند چندین سال در عرصه داوری فعالیت کنند.

جامعه داوری ایران همواره اختلافات زیادی بین اعضای خود داشته و به نظر می رسد شایعات کناره گیری حیدری و اکرمی نیز بر همین اساس بوده است. نکته مهم اعلام دیرهنگام کمیته داوران در لیست نخبگان بود. کمیته داوران در مورد داوران بین المللی و حتی حذف نام فغانی از لیست پنجشنبه گذشته تصمیم خود را گرفت و این لیست روز دوشنبه به فیفا ارسال شد اما اعلام رسمی دیرهنگام این شایعات را بیشتر کرده است.

با این وجود اعلام رسمی لیست نخبگان حاکی از آن بود که حیدری و اکرمی به عنوان دو داور باتجربه و سرشناس فوتبال همچنان می توانند در عرصه بین المللی سوت بزنند و این موضوع اتفاق خوشایندی برای این تیم محسوب می شود.داوری ایرانی.



مجله اخبار فوتبال داخلی

با اعلام رسمی کمیته داوران امروز مشخص شد که حیدری و اکرمی همچنان در لیست داوران نخبه هستند و حالا مشخص شد که اخبار منتشر شده در مورد این دو داور صحت نداشته و به نظر می رسد توطئه ای صورت گرفته است. در جامعه داوری کشور


سرویس خبر شماره: 1845630
06 مهر 1401 ساعت 19:22
5.7 هزار |

0نقطه نظر

شایعه حذف شدن از لیست نخبگان چگونه به وجود آمد؟