جوتا پرتغال و لیورپول را شاد کرد. من صدمه ای ندارم

تابستان امسال، جوتا به دلیل مصدومیت نتوانست در اردوی پیش فصل لیورپول شرکت کند اما چند هفته پیش به تمرینات لیورپول بازگشت. اولین بازی او برای قرمزها با تساوی بدون گل مقابل اورتون رقم خورد. او سپس در دیدار لیورپول و آژاکس به میدان رفت و موفق شد یک پاس گل بدهد.


سرویس خبر شماره: 1845626
06 مهر 1401 ساعت 19:20
636 امتیاز خبر

1نقطه نظر

اما ستاره پرتغالی امروز توضیحاتی داد که هم برای تیم ملی پرتغال و هم برای لیورپول خبر خوبی خواهد بود.

دیگو جوتا ستاره پرتغالی لیورپول دلیل درخواست خود برای تعویض در بازی دیشب پرتغال و اسپانیا را مصدومیت نبود بلکه خستگی عنوان کرد.

جوتا پرتغال و لیورپول را شاد کرد.  من صدمه ای ندارم

جوتا در مصاحبه ای با روزنامه پرتغالی Ojugo گفت: “من در تابستان امسال در تمرینات پیش فصل شرکت نکردم. این دومین بازی من به عنوان بازیکن فیکس بود. فصل گذشته او در پایان فصل احساس خستگی کرد. و سپس مصدوم شدم و تابستان را از دست دادم، هنوز برای 90 دقیقه بازی زود است، اما نگران نباشید، دیگر مصدوم نیستم.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

فرناندو سانتوس در دو بازی اخیر پرتغال او را به زمین فرستاده است. جوتا در بازی روز شنبه مقابل جمهوری چک به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و یک گل به ثمر رساند. این ستاره پرتغالی در بازی شب گذشته مقابل اسپانیا وارد زمین شد اما در اواسط نیمه دوم با اشاره به نیمکت تیمش اعلام کرد که باید تعویض شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیوگو جوتا شب گذشته در باخت یک بر صفر پرتغال مقابل اسپانیا در لیگ ملت های یوفا از سرمربی کشورش خواست تا او را جایگزین کند. اقدام جوتا باعث نگرانی هواداران پرتغال و لیورپول شد که نگران بازگشت مصدومیت او بودند.