راب پیج: ایران می‌آید تا ما را ببرد

سرمربی تیم ملی ولز درباره دیدار با ایران افزود: ایران برای واکنش به اتفاقاتی که در بازی با انگلیس رخ داد به زمین می آید، آنها بازی های ما را مطالعه کرده اند و می دانند چگونه بازی کنند، هر دو تیم به این پیروزی نیاز دارند. ما هم به دنبال پیروزی هستیم و بازی جذابی پیش رو خواهیم داشت.


سرویس خبر شماره: 1855323
03 دسامبر 1401 ساعت 18:23 |
8.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

پیج همچنین درباره سختی بازی در گرمای قطر گفت: این موضوع فردا مهم خواهد بود زیرا در گرم ترین زمان روز بازی خواهیم کرد. وقتی به دوحه رسیدیم دمای هوا 31 درجه بود و قرار بود که به جای ساعت 13:00 ساعت 16:00 قطار کنید، اما در آن هفته به گرما عادت کردیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر شکست سنگین ایران مقابل انگلیس در بازی اول، ادامه داد: آنها با تیم انگلیس بازی کردند که بسیار قدرتمند است، بازیکنان تعویضی انگلیسی را که وارد شدند نگاه کنید، آنها توانایی برد مقابل هر تیمی را بازی کردند. ایران خیلی ناراحت است، اما فکر می‌کنم این تیم گل‌های خیلی خوبی به انگلیس زد، حالا منتظر پاسخ خوبی برای این باخت هستند.»

پیج در نشست خبری قبل از این بازی در پاسخ به سوالی در مورد شرایط بازیکنان گفت: بسیاری از بازیکنان ما بعد از بازی با آمریکا بسیار خسته بودند، برخی از آنها در این مسابقه گرفتگی عضلات داشتند. جو آلن از پشت سر گذاشت. تست آمادگی جسمانی امروز و اکنون آماده بازی است.» تصمیم نهایی را در مورد او خواهیم گرفت، اما سایر بازیکنان آماده حضور در زمین هستند.
وی همچنین درباره وضعیت بیل و احتمال نیمکت نشینی او پس از 90 دقیقه بازی با آمریکا در بازی با ایران گفت: در ترکیب تیم قرار نگرفتن سخت است. او آماده است تا در این بازی در تیم ما حضور داشته باشد زیرا بازیکن بسیار حرفه ای است. بازی مقابل آمریکا یکی از بهترین بازی های او نبود، اما بیل آماده است تا در صورت نیاز به تیم کمک کند.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی ولز فردا در دومین بازی خود در جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی ایران می رود.
آنها در اولین بازی موفق شدند با پنالتی گرت بیل در دقایق پایانی پاسخ تک گل آمریکا را بدهند و با تساوی 1-1 توانستند یک امتیاز از آن بازی بگیرند و حالا آماده رفتن به میدان برای رویارویی با تیم ملی هستند. شاگردان کارلوس کی روش

راب پیج، سرمربی تیم ملی ولز معتقد است تیم ملی ایران برای کسب سه امتیاز مقابل این تیم به زمین خواهد رفت.

راب پیج: ایران می‌آید تا ما را ببرد



مجله اخبار فوتبال خارجی