رونمایی از لیست اسمار برای فصل آینده/ 3 ملی پوش و 2 خارجی در لیست سرمربی برزیلی!



با وجود اینکه پرسپولیس بازی های مهمی در لیگ و جام حذفی دارد اما بحث نقل و انتقال این باشگاه بحث داغی است که اخیرا بسیار مطرح شده و هر بار که خبرنگاران با مدیریت این باشگاه ملاقات می کنند سوالاتی در این زمینه مطرح می کنند. چندی پیش درویش و عثمر با هم ملاقات کردند و درباره ادامه همکاری با یکدیگر گفتگو کردند. البته با توجه به بازی های مهم پیش رو در پرسپولیس، هر دو طرف از دادن پاسخ قطعی به ادامه همکاری خودداری کردند، اما به نظر می رسد توافقاتی برای تمدید قرارداد با اسمار انجام شده و این مربی برزیلی هر نتیجه ای کسب کند، باقی بماند. در پایان این فصل، سال آینده شما را روی نیمکت قرمزها خواهیم دید.

بر اساس اعلام عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برای ادامه همکاری با اسمار به توافق رسیده و این مربی در فصل آینده مسئولیت هدایت پرسپولیس را بر عهده نخواهد داشت. عدم تکذیب این شایعه مبنی بر ارائه لیست توسط عثار حقیقت پیدا کرد.

طبق شنیده ها سرمربی سرخ ها در لیست خود از 5 بازیکن نام برده که 3 بازیکن ایرانی و 2 بازیکن خارجی در لیست فصل آینده خود هستند. عثمر در جدیدترین مصاحبه خود گفته است که سبک بازی رامین رضاییان، مهدی قیدی، رضا اسدی و شهریار مغانلو را دوست دارد و از بازی آنها خوشش می آید، اما جذب این ستاره ها اصلا کار ساده ای نیست و نمی دانیم اسمار کدام نام هاست در لیست او گنجانده شده است. اسدی و مقانلو با سپاهان قرارداد دارند و قائدی به دلیل حضور در امارات و البته استقلال بعید است به پرسپولیس بپیوندد.

پرسپولیس که حالا دوباره جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را گرفته و رسماً در اختیار دولت و وزارت ورزش قرار گرفته، می خواهد خیلی زود نقل و انتقالات را آغاز کند و تیمی قدرتمند برای آسیا بسازد. در مورد تمدید بازیکنان پرسپولیس که تعداد آنها زیاد است، اسمار اولویت را داده است و به زودی قرارداد بازیکنانی که در اولویت سرمربی پرسپولیس هستند تمدید خواهد شد.

در مورد سایر بازیکنانی که بیشتر نیمکت نشین هستند، عثمر می خواهد وضعیت جذب بازیکنان مورد نظر خود را مشخص کند و بر این اساس در مورد تمدید بازیکنان دیگر تصمیم گیری کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال