رویای چهار رقمی پرسپولیس بر باد رفت

پرسپولیس در این مدت توانست چندین بار با تغییر نتیجه از باخت و تساوی به برد سه امتیاز را به دست آورد اما این بار شرایط سرخ پوشان چندان شبیه تیم قدرتمند، آماده و متمرکز در اوج نبود. لیگ برتر و به تراکتور رفتند.

تراکتور نیز پس از سه فصل موفق شد پرسپولیس را شکست دهد. آنها در آخرین بازی مقابل پرسپولیس به مدیریت مصطفی دنیزلی پیروز شدند و تیمی که گابریل کالدرون را در ورزشگاه آزادی بر عهده داشت را شکست دادند.

پرسپولیس پس از دو سال و دو ماه در بازی خانگی به میزبانی ورزشگاه آزادی شکست خورد.

رویای چهار رقمی پرسپولیس بر باد رفت


سرویس خبر شماره: 1846248
اکتبر 11, 1401 در 00:06
9.5 هزار |

0نقطه نظر

…و در نهایت در ورزشگاه آزادی شکست بخورند.

ضمن اینکه این نتیجه پرسپولیس را از گروه تیم های بدون شکست لیگ بیست و دوم حذف کرد و حالا فقط ذوب آهن، مس رفسنجان و فولاد تیم های بدون شکست این فصل هستند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان لوکا بوناچیچ آخرین بار با تک گل وحید محمدزاده موفق شدند پرسپولیس را شکست دهند و در روز قهرمانی دانشجویان لیگ نوزدهم یحیی گل محمدی، پرسپولیس مقابل ذوب آهن شکست خورد.

پس از آن پرسپولیس 32 بازی خانگی به میزبانی ورزشگاه آزادی انجام داد و هرگز شکست نخورد تا رکورد خاصی از خود به جای بگذارد و در حالی که شاگردان یحیی گل محمدی رکورد خود را با هزار روز شکست نخورده می بستند در کمال ناباوری تراکتور توانست هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. .

نکته جالب دیگر این است که آخرین برد تراکتورسازی مقابل قرمزپوشان پایتخت در ورزشگاه آزادی مربوط به 2949 روز پیش بود. آنها با هدایت رسول خطیبی و سه گل سامان نریمان جهان، لوسیانو ادینیو و یک گل به خودی سوشا مکانی، شاگردان علی دایی را شکست دادند و منجر به اخراج علی دایی شدند.

نکته جالب این است که در بسیاری از موارد موفقیت تیم های پرطرفدار در ورزشگاه خانگی به حضور تماشاگران مربوط می شود اما شاگردان گل محمدی در این مدت تنها در سه نوبت از حمایت هواداران خود استفاده کردند و 29 بار به میدان رفتند. بدون حضور حامیان

در این بین البته پرسپولیس یک بار در موقعیت خانگی شکست خورد، اما از آنجایی که بازی با سپاهان در زمین بی طرف برگزار شد، این بازی جزو شکست های خانگی در ورزشگاه آزادی محسوب نمی شود.