شرکت ویژه جدید یک ستاره فوتبال / همکاری با خواهر یک فوتبالیست مشهور

در واقع، تیبو کورتوا می خواهد از بهبود شرایط گردشگری و توریستی پس از شیوع ویروس کرونا استفاده کند و در این تلاش با هکتور فرناندز، روزنامه نگار و مود گریزمان (خواهر آنتوان) همکاری خواهد کرد.

ورزشکاران عاشق سرمایه گذاری هستند و تیبو کورتوا که اخیراً برنده جایزه یاشین به عنوان بهترین دروازه بان سال در توپ طلا شده است، در سال های اخیر بسیار تجاری بوده است. او در سال 2019 املاک و مستغلات بزرگی تأسیس کرد و به مشتریان در خرید ملک کمک کرد. حالا دروازه بان بلژیکی رئال مادرید یک آژانس مسافرتی جدید ایجاد کرده و خودش آن را مدیریت می کند. این شرکت با همکاری آژانس های مسافرتی به دنبال ارائه خدمات منحصر به فرد به مشتریان آینده خود خواهد بود.

به این ترتیب به نظر می رسد تیبو کورتوا که در سال های اخیر عملکرد درخشانی داشته، در دنیای تجارت نیز اهداف بزرگی دارد و تنها می خواهد مانند برخی دیگر از بازیکنان، پس از خداحافظی از دنیای ورزش این برنامه را به تعویق بیندازد. رئال مادرید فصل گذشته نمایشی تاریخی داشت و با نمایشی دراماتیک و فراموش نشدنی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا شد و بی شک تیبو کورتوا نقش مهمی در کسب این افتخارات داشت.



سرویس اخبار فوتبال خارجی