فابریتزیو رومانو به‌روزرسانی آینده ویکتور لیندلوف – اخبار و نقل و انتقالات من یونایتد

این بازیکن آرژانتینی همکاری بسیار خوبی با رافائل واران ایجاد کرده است که زیربنای برخی از عملکردهای دفاعی فوق العاده زیر نظر اریک تن هاگ بوده است.

در حال حاضر، واران، مارتینز و لیندلوف توسط هری مگوایر به عنوان گروهی از مدافعان مرکزی ارشد در تیم ملحق می شوند.

اتلتیکو مادرید در ژانویه از ویکتور لیندلوف درخواست کرد، اما پس از آن تصمیم گرفتند که با کاگلار سویونکو قرارداد خود را ادامه دهند. رومانو به اینتر گفت: اینتر اکنون در اهداف متفاوتی قرار دارد گرفتار آفساید.

لیندلود در اولدترافورد به دلیل خرید تابستانی لیساندرو مارتینز جابجا شده است.

کاپیتان یونایتد به خوبی می تواند در تابستان اولدترافورد را ترک کند و به دنبال فوتبال تیم اصلی باشد زیرا به دنبال حفظ جایگاه خود در تیم انگلیس است.

با توجه به دیگر اولویت های نقل و انتقالاتی یونایتد، حفظ مدافع میانی در باشگاه تا حدی منطقی است.


فابریزیو رومانو معتقد است که ویکتور لیندلوف در تابستان امسال منچستریونایتد را ترک نخواهد کرد، علیرغم اینکه اتلتیکو مادرید و اینترمیلان به آنها علاقه دارند.

به احتمال زیاد تن هاگ به یک مدافع دیگر نیاز دارد. اجازه دادن به لیندلوف برای جدایی باعث تقویت بیشتر در خط دفاعی می‌شود که با توجه به نیاز شدید شیاطین سرخ برای افزایش کیفیت در انتهای دیگر زمین، ایده‌آل نیست.


The Peoples Person را دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/03/14/fabrizio-romano-gives-update-on-victor-lindelofs-future-261154/ منبع:

در نتیجه، لیندلوف در این فصل فقط 540 دقیقه از فوتبال لیگ برتر را به خود اختصاص داده است و بیشتر به عنوان پوشش زمانی که واران نیاز به استراحت داشته است، استفاده شده است.

اما رومانو معتقد است که هیچ کدام از این دو باشگاه شانس زیادی برای جذب لیندلوف در پنجره نقل و انتقالات بعدی ندارند.

من مطمئن هستم که اریک تن هاگ از لیندلوف راضی است و سعی خواهد کرد که بازیکن را مانند ژانویه حفظ کند. من مطمئن نیستم که منچستریونایتد به او اجازه جدایی بدهد، در ژانویه این یک “نه” بزرگ بود.

اتلتیکو در ژانویه برای جذب سوئدی به یونایتد نزدیک شد، در حالی که اینترمیلان با چند بازیکن – از جمله میلان اسکرینیار که به پاری سن ژرمن پیوسته است – نیاز به تغییر خط دفاعی دارد که در تابستان به بازی ادامه خواهند داد.