مهلت انتخاب سرمربی جدید تراکتورسازی تمدید شد

مهلت 48 ساعته اعلام شده از سوی بهتاج برای انتخاب سرمربی جدید دیروز به پایان رسید و تراکتورسازی همچنان بدون سرمربی است. به نظر می رسد تراکتوری ها فکر نمی کردند گزینه های داخلی پیشنهاد آنها را رد کنند اما با توجه به اینکه در نیم فصل هستیم، جذب سرمربی بسیار سخت است. بر اساس اخبار دریافتی از منابع آگاه، به احتمال زیاد امروز یا حداکثر تا پایان هفته جانشین بردیف مشخص خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

نکته مهم این است که به گفته ایوب بهتاج قرار بود یکی از این گزینه ها تا روز سه شنبه (روز گذشته) به عنوان سرمربی انتخاب شود اما با وجود گذشت روز موعود هنوز سرمربی جدید مشخص نشده است.

گزینه های مختلف داخلی و خارجی به عنوان سرمربی جدید تراکتورسازی مطرح می شود. آرترول ساگام یکی از افرادی بود که نزدیک بود برای سومین بار روی نیمکت تبریز حضور داشته باشد اما این انتقال انجام نشد. به جز این مربی ترکیه ای، گزینه های دیگری نیز مد نظر تیم ملی تراکتورسازی است که یکی از آنها (ساکت الهامی) به دلیل مخالفت هواداران از لیست خط خورد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تراکتور در آستانه پایان اردوی خود در ترکیه بود که با درخواست جدایی از قربان بردیف مواجه شد. این مربی باسابقه به دلیل پیشنهاد غیرقابل مقاومت کشورش از تراکتورسازی خواست که از تراکتورسازی جدا شود و پس از قبول این درخواست راهی روسیه شد. تراکتورسازی با این اتفاق بار دیگر وارد پروسه انتخاب سرمربی شد. روندی که قرار بود دیروز به اتمام برسد اما هنوز خبری نشده است.


سرویس خبر شماره: 1856643
10 دسامبر 1401 ساعت 03:00
683

0نقطه نظر

بعد از 24 ساعت گذشت 48 ساعت

24 ساعت از تاریخ اعلام شده برای انتخاب سرمربی جدید تراکتورسازی می گذرد اما هنوز جانشین بردیف مشخص نیست.

مهلت انتخاب سرمربی جدید تراکتورسازی تمدید شد