سنگال – حریفان بعدی انگلیس. چه انتظاری داشته باشیم؟

ستاره آنها سادیو مانه به دلیل مصدومیت از تورنمنت کنار گذاشته شده است، اما آنها همچنان 5 گل به ثمر رسانده اند. این گل ها از پنج بازیکن جداگانه به دست آمده اند، بنابراین از سراسر پارک خطرناک هستند.

سنگال در بازی آخر خود مقابل اکوادور به پیروزی نیاز داشت – و این بیست دقیقه مانده به زمان را به لطف یک برنده از کولیبیای چلسی به دست آورد. این تنها یکی از سه شوت به سمت تارگارت بود که شاگردان آلیو سیسه در جریان بازی مقابل تیم آمریکای جنوبی با وجود 14 شوت به سمت دروازه موفق به زدن هدف شدند.

هر کسی که یکشنبه برنده شود، روز شنبه 10 با برنده بازی فرانسه و آرژانتین روبرو خواهد شدهفتم دسامبر.

https://www.farpostheader.com/2022/11/senegal-englands-next-opponents-what-to-expect.html?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=senegal-englands-next-opponents-what-to-expect منبع:

در آن بازی، دیوید پلات دومین گل خود را در دو بازی به ثمر رساند تا اینکه کامرون دو گل را به ثمر رساند تا شگفتی ساز شود. دو پنالتی از گری لینهکر، یکی در زمان عادی قبل از برنده شدن مسابقه، حضور انگلیس در نیمه نهایی را تضمین کرد. همه می دانیم آنجا چه اتفاقی افتاده است…

سنگال علاوه بر قهرمانی در جدیدترین جام ملت‌های آفریقا، به دو فینال قبلی رسیده است و رقیب سختی برای مردان گرت ساوت‌گیت در روز یکشنبه خواهد بود. مقایسه بازی سخت انگلیس در یک چهارم نهایی جام جهانی 1990 مقابل یک تیم آفریقایی دیگر کامرون به ذهن متبادر می شود.

قهرمان جام ملت های آفریقا در گروه A دوم شد. پس از شکست 2-0 در روز افتتاحیه مقابل هلند، شیرهای ترانگا با پیروزی مقابل قطر و اکوادور راه خود را به دور دوم تضمین کردند.