نجات بانوی پیر از شکست در ضربات پنالتی

یوونتوس در اولین دیدار از هفته سی و دوم سری آ میهمان کالیاری بود و این دیدار که تا دقایق پایانی مغلوب حریف بود با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

در این دیدار ابتدا میزبان با گل دقیقه 30 جانلوکا گائتائو از روی نقطه پنالتی پیش افتاد که حاصل برخورد توپ به دست گلیسون برمر، مدافع میانی برزیلی یوونتوس بود. تنها 6 دقیقه بعد این سناریو تکرار شد و این بار خطای روی شومرودوف، دروازه بان یووه، مهاجم ازبکستانی، داور را مجبور کرد تا یک پنالتی دیگر به سود کالیاری اعلام کند. دومین پنالتی میزبان را یری مینا در دقیقه 36 به ثمر رساند و مانند دفعه اول توپ به تور دروازه بان سابق رفت. پس از دریافت این دو گل، بیانکونری ها به آرامش رسیدند و یک دقیقه مانده به پایان نیمه اول، دوشان ولاهوویچ یکی از گل ها را پاک کرد، هرچند VAR گل او را مردود اعلام کرد. در دقیقه 62 ولاوویچ بار دیگر دروازه حریف را باز کرد و این بار گل او پذیرفته شد. تلاش بانوی پیر برای جلوگیری از شکست در نهایت به لطف گل به خودی بازیکن کالیاری به ثمر نشست و آلبرتو دوسنا با باز کردن دروازه تیمش در دقیقه 87 بازی را به تساوی کشاند.

اگرچه یوونتوس رده سومی از شکست فرار کرد، اما با از دست دادن دو امتیاز، بولونیای چهارمی این فرصت را داد تا با پیروزی این هفته فاصله خود را با بانوی پیر به دو امتیاز کاهش دهد. در جدول رده بندی سری آ اینتر با 83 امتیاز، میلان با 69 امتیاز، یوونتوس با 64 امتیاز، بولونیا با 59 امتیاز و رم با 55 امتیاز به ترتیب در رده های اول تا پنجم قرار دارند.

سرویس اخبار فوتبال خارجی