گیزه به ترکیب زنان منچستریونایتد مقابل تاتنهام هاتسپر باز می گردد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

مارک اسکینر، سرمربی منچستریونایتد، امیدوار است که Geyse پس از بازگشت از بیماری، این آخر هفته برای انتخاب در دسترس باشد.

اسکینر در کنفرانس مطبوعاتی خود قبل از بازی WSL مقابل تاتنهام هاتسپر گفت: “گیس اوایل هفته تمرین کرد، بنابراین فکر می کنم او یک مشکل 24/48 ساعته داشت.”

با این حال، Jayde Riviere پس از مصدومیت مقابل برایتون در خانه در ماه فوریه، همچنان از میادین دور خواهد بود.

اسکینر تایید کرد: “جید برای این بازی غایب است، او هنوز در حال پیشرفت است، امیدوارم تا پایان فصل بازگردد.”

در همین حال، مدیر تیم تایید کرد که جس سیمپسون، اما واتسون و گابی جورج که همگی در ابتدای فصل از آسیب دیدگی ACL رنج می‌برند، تا پیش‌فصل بازنخواهند گشت.

“اگر شما آن را اشتباه متوجه شوید آسیب بسیار ویرانگری است و من کسی نیستم که در بازتوانی آن را کوتاه یا کوتاه کنم. بنابراین بازیکنان باید به درستی ریکاوری کنند، حتی اگر این مدت طولانی‌تر از آنچه می‌خواهند باشد و می‌خواهند برگردند.”

اسکینر در مورد مصدومیت هایی که تیمش در این فصل متحمل شده است، گفت که آنها تأثیر زیادی بر پیشرفت تیمش داشته اند.

اینها بازیکنانی هستند که تاثیر زیادی در نحوه بازی ما خواهند داشت. چیزی که می توانم تاکید کنم این است که ما به دنبال اضافه کردن بازیکنانی هستیم که باعث بهتر شدن ما می شود، در این شکی ندارم.”

بازی آخر این هفته تقریباً یک تمرین لباس برای فینال جام حذفی است، جایی که این دو تیم در ومبلی به مصاف هم خواهند رفت.

شکست دادن چلسی – این چیزی بود که ما مجبور بودیم از پشت خود خلاص شویم. ما باید آن را می بردیم و باید آن را به روش دیگری انجام می دادیم. اما بازی دیگری باقی مانده است (در جام حذفی)، دست کم گرفتن تاتنهام در فینال گناه است.

من همیشه به هر حریفی که بازی می کنیم احترام می گذارم. ما آماده می شویم تا نقاط قوت و نقاط ضعف آنها را دور بزنیم. من فکر می‌کنم تفاوت امسال با تاتنهام این است که رابرت (ویلاهامن) توانسته است از آن لحظاتی که در یک بازی پیروز می‌شوید، استفاده کند و ناگهان این اعتماد به نفس را به دست می‌آورد و در حالت جریان قرار می‌گیرید. من فکر می کنم کاری که شما به عنوان یک مربی در مقابل آن باید انجام دهید این است که سعی کنید این جریان را مختل کنید.

یونایتد ظهر یکشنبه در دهکده ورزشی لی میزبان اسپرز خواهد بود.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/19/geyse-to-return-to-manchester-united-womens-squad-against-tottenham-hotspur-279092/ منبع: