نیوکاسل یونایتد اسکات مک تومینای را به عنوان یک بازیکن فوق العاده برای تیم خود می بیند و در حال برنامه ریزی برای انتقال تابستانی است – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

مک تومینای که برای پایان دادن به جمع چهار تیم برتر لیگ برتر و دورهای بعدی جام حذفی و لیگ اروپا مورد علاقه است، ناامید خواهد شد تا فصل را با قدرت تمام کند، به خصوص اگر آخرین فصل او با پیراهن قرمز باشد.

https://thepeoplesperson.com/2023/04/08/newcastle-united-see-scott-mctominay-as-a-great-addition-to-their-squad-as-they-plot-summer-move-262245/ منبع:

تعهد او به هدف هرگز مورد سوال قرار نگرفته است، اما عدم کیفیت توپ به طور ثابت، هافبک را از دستیابی به یک تیم اصلی ثابت باز داشته است.

جونز می گوید: “نیوکاسل مانند اسکات مک تومینی است، اما به خاطر گلزنی او نیست، بلکه به این دلیل است که آنها معتقدند که او واقعاً یک بازیکن تیم موثر خواهد بود.”

جونز همچنین به هواداران نیوکاسل هشدار داد که در مورد پتانسیل این هافبک هیجان زده شوند و گفت که او هنوز باید خود را در سطح بالا ثابت کند.

جونز گفت: “مک تومینای بازیکن خوبی است و عملکردهای خوبی از خود به نمایش می گذارد، اما من هنوز فکر نمی کنم که ما نباید خیلی هیجان زده باشیم زیرا او چند گل به ثمر رساند.”

از زمان ورود به تیم اصلی در سال 207، مک تومینای بیش از 200 بازی برای یونایتد انجام داده است.

همانطور که توسط givemeport.com، سرخابی ها این مرد هافبک را به عنوان مکملی ایده آل برای تیم خود در سنت جیمز پارک می بینند.

با این حال، دین جونز، کارشناس نقل و انتقالات می گوید که نیوکاسل اسکاتلندی را بیشتر به عنوان یک بازیکن تیم می بیند تا شروع کننده تضمین شده تیم اصلی.

انتظار می رود که نیوکاسل یونایتد برای جذب اسکات مک تومینای، هافبک منچستریونایتد، در هفته های آینده سرعت بیشتری پیدا کند.

اعتقاد بر این است که مک تومینای آماده این حرکت است تا بتواند به طور منظم فوتبال تیم اول را در مرحله مهمی از حرفه خود تضمین کند.

علیرغم گمانه زنی های نقل و انتقالات، مک تومینای نقش خود را برای بازی در آخرین مرحله از فصلی به یاد ماندنی برای یونایتد خواهد داشت.

اعتقاد بر این است که یونایتد خوشحال است که مک تومینای را ترک کند اما انتظار دارد مبلغ مناسبی برای این ملی پوش اسکاتلندی دریافت کند.

انتظار می رود اریک تن هاگ در تابستان برای یک هافبک با کیفیت بالا وارد بازار شود، که عملاً جای مک تومینای را در تیم خالی می کند.