واکنش جالب حسینی به شایعه پیشنهاد فدراسیون

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیدمجتبی حسینی پس از پیروزی یک بر صفر پیکان مقابل سپاهان در نشست خبری گفت: همانطور که می بینید بازی بسیار خوب و سختی بود. هر دو تیم آمده بودند تا بازی را ببرند. سپاهان با سیستم 3-3-4 مقابل ما بازی کرد. ما تحلیل دقیقی از آنها داشتیم و می دانستیم که به دنبال سوء استفاده از سهل انگاری ما هستند. در دیدار اول به حریف فرصت دادیم اما فرصت دیگری به آنها ندادیم و بلد بودیم با فوتبال برنامه ریزی شده و مهار مهره های تعیین کننده سپاهان به خوبی آنها را مهار کنیم و گل بزنیم. جا دارد از زحمات تک تک بازیکنانمان که دو بازی خوب مقابل دو تیم بزرگ سپاهان و پرسپولیس انجام دادند تشکر کنم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه چون تیمش جوان است، داوران در موقعیت های 50-50 حریف خود را سوت می زنند، گفت: الان نمی توانم درباره داور قضاوت کنم. داور هیچ خطای تاثیرگذاری نداشت. سه هفته متوالی با اشتباهات قابل توجه داوری ضربه خوردیم و به سمت بحران پیش رفتیم. ما حق نداشتیم با جوانان خوبی که داریم وارد بحران شویم. این داور (یاسر همرنگ) داور بسیار سالم و خوبی است و امیدوارم پیشرفت کند.

وی در پاسخ به اینکه پیکان در سه هفته گذشته سه بازی سخت مقابل تراکتورسازی، سپاهان و پرسپولیس داشت، گفت: اگر دقت کرده باشید سبک بازی تیم ما خاص است و فکر می کنم بازیکنان ما در حال بازی کردن هستند. بهترین مسابقات فوتبال بازی ها. . ما در هر سه بازی مستحق برد بودیم اما خدا را شکر در آن سه بازی چهار امتیاز گرفتیم. اتفاقی که خیلی دوست دارم بیفتد این است که مسئولان کرج مراقب زمین ورزشگاه انقلاب باشند. تیم ما می‌خواهد فوتبال بازی کند زیرا یک زمین خوب باعث می‌شود که فوتبال خوب باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای سرمربیگری تیم امید با او صحبتی شده است، پاسخ داد: خیر، در مورد فدراسیون با من صحبت شده است. من واقعاً تیمم را دوست دارم. ما تیم شایسته ای داریم و می توانیم به رشد این جوانان کمک کنیم. مربیانی مثل ما در فوتبال ایران دیده نمی شوند و دوست ندارند به ما تیم بدهند تا توانایی هایمان را بیشتر نشان دهیم. دست ما نیست و مدیران محترم ما دوست دارند مربیانی را بیاورند که پشت سرشان بایستند. اشکالی ندارد، ما می جنگیم و تلاش می کنیم و تمام فکر و ذکرمان این است که به جوانان و فوتبالمان کمک کنیم، مدیران ما هم باید بروند و از مربیان حمایت کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

حسینی درباره سومین برد این فصل تیمش مقابل سپاهان گفت: فشار مضاعفی روی تیم ما بود. ما لیگ خیلی سختی داریم و یکسری مربی داریم که امسال تیم ندارند و مدام از لیگ انتقاد می کنند که به نظر من این بی انصافی است که کسی که تیم ندارد از لیگ انتقاد کند. همه تیم ها دفاع کردن را یاد می گیرند و بازی ها تحت فشار بالایی هستند. باید تلاش کنیم در این فشار، نیرو بسازیم تا فوتبال رو به جلو بازی کنیم، این نیست که بیرون بنشینیم و انتقاد کنیم.


سرویس خبر شماره: 1862161
10 ژانویه 1401 @ 5:35 ب.ظ
2.1 هزار |

0نقطه نظر

مربی می آورند که پشت سر بایستد

سرمربی پیکان واکنش جالبی به شایعه پیشنهاد سرمربیگری تیم امید از سوی فدراسیون داشت.

واکنش جالب حسینی به شایعه پیشنهاد فدراسیون