وقتی بارسلونا نگران انتقال این فوق ستاره به رئال مادرید بود!

در سال 2018 بارسلونا ابتدا از رفتن نیمار به رئال مادرید می ترسید و سپس به پاری سن ژرمن آمد.

وقتی بارسلونا نگران انتقال این فوق ستاره به رئال مادرید بود!


سرویس خبر شماره: 1845239
03 مهر 1401 ساعت 18:49
54.8K |

14نقطه نظر

البته خیلی زود سران بارسا متوجه خواهند شد که هدف نیمار انتقال به پاری سن ژرمن بوده و هیچ مذاکره ای با رئال مادرید صورت نگرفته است. بدین ترتیب پس از سال 2013، این باشگاه اسپانیایی برای دومین بار شانس جذب نیمار را از دست داد. جالب اینجاست که در همان سال پیشنهاد هنگفت آنها برای جذب کیلیان امباپه از موناکو نیز مورد قبول این ستاره جوان قرار نگرفت و او ترجیح داد راهی پاری سن ژرمن شود. در همان سال امباپه فاصله چندانی با حضور در مادرید نداشت اما در نهایت قرارداد خود را تمدید کرد و در فرانسه ماند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

جالب اینجاست که رائول صانعی در آن ایمیل به جوزپ ماریا بارتومئو، سرمربی بارسلونا ابراز نگرانی کرده بود که رئال مادرید به سراغ نیمار بیاید و این ستاره برزیلی را جذب کند. او ادامه می دهد که به او اطلاع داده شده است که باشگاه پایتخت حاضر است مبلغ هنگفت 180 میلیون یورویی را برای کیلیان امباپه 18 ساله بپردازد. در این شرایط اگر رئال مادرید متوجه شود نیمار با بارسلونا مشکل دارد و می تواند از این تیم جدا شود به سراغ او می آیند و می توانند با این رقم ستاره برزیلی و تکنیکی را جذب کنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از افشای درخواست لیونل مسی برای تمدید قرارداد با بارسلونا، ال موندو دلایل جدایی نیمار از این باشگاه در سال 2017 را منتشر کرد. اخیرا ایمیلی از رائول سانی، مدیر کاتالان ها منتشر شده است. در آن زمان منتشر شده است که نشان می دهد وضعیت روحی آشفته نیمار در آن زمان و البته مشکلات جدی با مدیران بارسلونا دلیل انتقال بزرگ او به پاری سن ژرمن بوده است. اما در این بین مسئولان بارسا احتمال حضور این بازیکن در رئال مادرید را می دانستند.