ادعای پیکانی: ما پرافتخارترین باشگاه ایرانی هستیم!

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: با گذراندن روزهای پایانی سال 1401 با نگاهی به اتفاقات دوازده ماه اخیر، می توان گفت که باشگاه پیکان موفق ترین باشگاه ایران در سال جاری است و موفق به دریافت نمره قبولی شده است. “

1832165


سرویس خبر شماره: 1895706
23 مارس 1401 @ 11:33 ق.ظ |
930

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه پکان که علاوه بر فوتبال در عرصه های دیگری نیز فعالیت دارد، در سال 1401 به موفقیت هایی دست یافت و جام هایی را به ویترین افتخارات خود اضافه کرد. در این شرایط روابط عمومی باشگاه پیکان با انتشار گزارشی مدعی شد که پرافتخارترین باشگاه ایران در سال 1401 بوده است.

سایت باشگاه پیکان می نویسد: این باشگاه توانست در والیبال مردان به مقام قهرمانی آسیا، پنجم جهان و سوم لیگ برتر ایران برسد و در رشته والیبال بانوان نیز قهرمان ایران شدیم و به باشگاه آسیا راه یافتیم. جام.در فوتسال بانوان اولین قهرمانی تاریخ سوپرلیگ را کسب کردیم.در فوتبال برای اولین بار قهرمان شدیم.در رالی بعد از 11 سال وارد پیست شدیم و جام قهرمانی را بالای سر بردیم و در والیبال نوجوانان به مقام قهرمانی رسیدیم همچنین در هندبال نوجوانان مقام سوم و در رده سنی نوجوانان مقام دوم را کسب کردیم.در فوتبال بانوان تیم چهارم ایران و در والیبال نوجوانان سوم کشور شدیم.با آقایان تیم فوتبال، در حالی که تیم را در اختیار داشتیم، به هشت تیم آخر جام حذفی رسیدیم e جوانترین در لیگ برتر.

باشگاه پیکان در سال 1401 با انتشار دستاوردهای ورزشی خود مدعی پرافتخارترین باشگاه ایران شد.

ادعای پیکانی: ما پرافتخارترین باشگاه ایرانی هستیم!

این ادعا را باشگاه پیکان در شرایطی مطرح کرد که آنها در رشته های محدودی فعال بودند و معلوم نیست آماری که ارائه کردند بر اساس چه بوده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی