اعتراف تنهاچ: فشار زیاد است، اما ما آماده ایم


سرویس خبر شماره: 1860851
ژانویه 03, 1401 در 00:36
4.4K امتیاز خبر|

8نقطه نظر

تلاش شیاطین سرخ برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا

اریک تنهاچ اعتراف کرد که تیم تحت مدیریت او کار سختی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد.

اعتراف تنهاچ: فشار زیاد است، اما ما آماده ایم

او افزود: من آن را درک می کنم (فشار باشگاه). این موضوع در مورد مدیران تیم های دیگر مانند چلسی و نیوکاسل نیز صدق می کند. باشگاه ها سرمایه گذاری زیادی کرده اند و می خواهند در چهار تیم آخر حضور داشته باشند.

تنهاچ خاطرنشان کرد: ما از اهمیت تلاش برای کسب مقام چهارم آگاه هستیم. رقابت بسیار فشرده و هیجان انگیزی در جریان است و تیم ها به دنبال کسب حداکثر امتیاز هستند.

1784381

یونایتد که به دلیل جام جهانی چهار هفته بازیکن بین المللی نداشت، در بازی تکراری چهارشنبه با گل های اریکسن و رشفورد با نتیجه 2-0 برنلی را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه راه یافت. سرمربی هلندی شیاطین سرخ امیدوار است که تیمش در روز سه‌شنبه مقابل ناتینگهام فارست به فرم خود ادامه دهد و به دنبال صعود به جدول باشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد با یک بازی کمتر از تاتنهام و سه امتیاز کمتر از این تیم در رده پنجم لیگ برتر قرار دارد. تناخ در صحبت های اخیر خود فشار مضاعف مدیران باشگاه برای حضور در رده های بالای جدول را تایید کرد و تاکید کرد که شاگردانش برای این چالش آماده هستند.

پس از بازی مقابل فارست در 27 دسامبر، تن هاچ مردان خود را برای بازی مقابل وولوز در شب سال نو آماده می کند. حریفی که با مربی جدیدش – لوپتگی – به دنبال نتایج متفاوت است.

1784380



مجله اخبار فوتبال خارجی