تیم ملی مربی جدید می خواهد


سرویس خبر شماره: 2016883
6 اردیبهشت 1403 ساعت 05:21 |
851 امتیاز خبر

0نقطه نظر

با جدایی و حضور مطهری در تراکتور

با حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتورسازی، تیم ملی فوتبال ایران به سرمربی جدید نیاز دارد.

تیم ملی مربی جدید می خواهد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حمید مطهری، سرمربی سابق نساجی که سال گذشته در کادر فنی تیم ملی حضور داشت و با امیر قلعه نویی جام ملت های آسیا را تجربه کرد، حالا به عضویت این تیم در می آید. کادر فنی تیم تراکتورسازی

با جدایی مطهری از کادر فنی تیم ملی، قلانوی و فدراسیون فوتبال باید به دنبال مربی جدیدی برای جانشینی مطهری باشند، البته هنوز بحثی در این باره وجود ندارد و گزینه ای برای مذاکره در این زمینه وجود ندارد.

جالب اینجاست که بعد از جام ملت های آسیا شایعاتی مبنی بر تغییر در کادر فنی تیم ملی و دستیاران قلانوی به گوش می رسید و حتی شایعه شده بود که مطهری از این کادر جدا می شود تا مربی دیگری جایگزین شود، اما این موضوع نبود. مورد. اتفاق افتاد و در نهایت به مطهری پیشنهاد تراکتور شد. وی در حالی به این تیم پیوست که قلعهنویی به دنبال دستیار جدیدی در حد و اندازه مطهری است.

در حال حاضر در کنار آنتونیو مانیکوه ایتالیایی، مربیانی چون سعید الهاوی، آندرانیک تیموریان و رحمان رضایی به عنوان دستیاران قلانوی حضور دارند و علی اصغر قربانعلی پور نیز مربی بدنساز تیم ملی است.

باید دید قلعه نویی و سران فدراسیون فوتبال برای جایگزینی مطهری به سراغ مربی ایرانی دیگری خواهند رفت یا اینکه بحث گزینه خارجی هم مطرح خواهد شد.

مجله اخبار فوتبال داخلی