منچستریونایتد میشل سانچز را به عنوان جایگزین اریک ده هاگ هدف قرار می دهد – اخبار و نقل و انتقالات من یونایتد

منچستریونایتد ممکن است با رقابت منچسترسیتی در رقابت برای جذب یک مربی خوش فرم که شاید جایگزین مناسبی برای اریک تن هاگ باشد، روبرو شود.

چهارشنبه شب، منچستریونایتد مجبور شد دو بار از عقب بیاید تا شفیلد یونایتد را 4-2 شکست دهد. این نوع مبارزه می تواند برای یونایتد شرم آور تلقی شود، با توجه به اینکه حریفان آنها در پای جدول لیگ برتر قرار دارند.

قبل از بازی شفیلد یونایتد، یونایتد در ضربات پنالتی تیم EFL Championship کاونتری را 4-2 شکست داد و به فینال جام حذفی رسید. در حالی که یونایتد 3-0 برتری راحت داشت، آنها در 20 دقیقه پایانی وقت قانونی تسلیم شدند و به کاونتری اجازه دادند تا بازی را به تساوی بکشانند و بازی را به وقت اضافه و پنالتی بفرستند.

اگرچه این نتایج اخیر واقعاً برای یونایتد ناامید کننده است، اما با توجه به فصل پر فراز و نشیب این باشگاه، مطمئناً چیز جدیدی در اولدترافورد نیست.

یونایتد پس از 33 بازی در رده ششم لیگ برتر قرار گرفت و عملا راهی برای پایان دادن به چهار تیم برتر و تضمین فوتبال لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده وجود نداشت. آنها همچنین در فصل جاری در گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفتند، نتیجه ای که با توجه به کالیبر پایین تر حریفان خود مانند گالاتاسرای و اف سی کپنهاگ ناامید کننده تر می شود.

رسانه ها بارها تن هاگ را به دلیل عملکرد ضعیف او مورد انتقاد قرار داده اند و سرمربی هلندی در میان انتقادات پس از بازی کاونتری به شدت از خود دفاع کرد.

از آن زمان گزارش شده است که تن هاگ در صورت ادامه کار فعلی خود ممکن است با کاهش 25 درصدی دستمزد فصل آینده روبرو شود.

با این حال، هیچ تضمینی وجود ندارد که تن هاگ در فصل آینده در راس کار باقی بماند، به خصوص اگر گزارش های مربوط به سایر نامزدهای مدیریتی باور شود.

فیخاجس معتقد است که یونایتد به میشل سانچز، سرمربی خیرونا به عنوان جانشین بالقوه تن هاگ علاقه دارد.

او ثابت کرده است که یک مربی موثر برای مینوهای اسپانیایی است و به طور غیرمنتظره ای آنها را به مقام سوم لالیگا رسانده و در چالش قهرمانی شجاعانه قرار گرفته است.

با این حال، حتی اگر یونایتد تصمیم بگیرد که سانچز را به عنوان جانشین تن هاگ انتخاب کند، ممکن است برای به دست آوردن خدمات او با رقابت سختی روبرو شود.

اعتقاد بر این است که منچسترسیتی نیز به این بازیکن 48 ساله علاقه نشان داده است و زمانی که پپ گواردیولا تصمیم به ترک باشگاه می گیرد، او را به عنوان یک نامزد بالقوه مدیریتی می بیند.

با توجه به اینکه فینال جام حذفی در 25 می برگزار می‌شود و رقابت‌های یونایتد در لیگ برتر تمام شده است، به نظر می‌رسد فرصت‌های کمی برای تن هاگ باقی مانده است تا به باشگاه ثابت کند که او مدیری است که یونایتد را در فصل آینده به جلو می‌برد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/25/manchester-united-target-michel-sanchez-as-erik-ten-hag-replacement-279351/ منبع: