جیمز پیرس از مصدومیت احتمالی لیورپول قبل از منچستریونایتد به اشتراک گذاشت

جیمز پیرس چند خبر خوشایند در مورد مصدومیت لیورپول پیش از دیدار یکشنبه مقابل منچستریونایتد به اشتراک گذاشته است.

قرمزها پنج شنبه شب بدون واتارو اندو، شفیلد یونایتد را شکست دادند، کسی که در پیروزی آخر هفته گذشته مقابل برایتون شکست خورد و بازی بعدی در آنفیلد را از دست داد.

با این حال، خبرنگار معتبر LFC، امروز در نوشتن برای The Athletic گزارش داد که هافبک ژاپنی اکنون “انتظار می رود” برای سفر به اولدترافورد تا دو روز دیگر بازگردد.

بیشتر بخوانید: اطلاعات داخلی نقل و انتقالات مشخص می کند که لیورپول چه زمانی “احتمال دارد” انتصاب سرمربی جدید را تایید کند.

بیشتر بخوانید: لیورپول برای پایان دادن به قرارداد سرمربی که «نمی‌تواند تضمین کند» ماندن در باشگاه فعلی را تحت فشار قرار می‌دهد.

همانطور که پیرس در همان مقاله اشاره کرد، بازگشت پیش بینی شده اندو به بازی منچستریونایتد به احتمال زیاد باعث می شود که او به جای رایان گراونبرچ بازگردد، کسی که شب گذشته در بهترین حالت خود مقابل بلیدز بازی نکرد.

کاپیتان ژاپن برای انتقال 16 میلیون پوندی خود در اولین فصل حضورش در لیورپول ارزش بسیار خوبی داشت و حضوری خستگی ناپذیر و فرمانده در پایه خط میانی ارائه داد و در این روند الکسیس مک آلیستر را آزاد کرد تا بیشتر جلوتر بازی کند.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

این امر به درستی پتانسیل ظالمانه آرژانتینی را آشکار کرده است، همانطور که در یک رگه ثابت گلزنی در هفته های اخیر، از جمله ضربه نمایشی مقابل شفیلد یونایتد در روز پنجشنبه، گواه آن است.

قرمزها از هم‌اکنون تا 27 آوریل هفت بازی دیگر دارند که با بزرگترین بازی‌های کینه‌توز خارج از خانه در اولدترافورد این آخر هفته آغاز می‌شود، بنابراین کلوپ ناامید خواهد بود تا قوی‌ترین تیم ممکن را برای آن دوره بی‌امان داشته باشد.

دیدن نام اندو در برگه تیم در روز یکشنبه، هر هوادار لیورپول را خوشحال می کند، اگر او به اندازه کافی آماده باشد تا به ترکیب بازگردد.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: آیا یک نامزد شگفت‌انگیز می‌تواند جایگزین کلوپ شود؟ جستجوی ژابی آلونسو، مک آلیستر تفاوت ساز؟ و خیلی بیشتر!



https://www.empireofthekop.com/2024/04/05/james-pearce-endo-liverpool-injury-latest/ منبع: